Prime time

Definitie Prime time

Intervalul orar in care posturile de radio si de televiziune se bucura de o audienta maxima. Termenul este specific emisiunilor de radio, in timp ce pentru televiziune se foloseste termenul peak time (frecvent insa face referire la ambele suporturi). Impactul mesajelor publicitare difuzate in acest interval de timp este cel mai ridicat, dar si tarifele percepute sunt cele mai mari. Posturile de televiziune inregistreaza o audienta maxima in cursul primei parti a serii (intre 19 si 22 h 30), in timp ce pentru emisiunile radio orele de varf sunt cele de dimineata, in timpul micului dejun (intre 6 si 9 h) - cu unele variatii, de la tara la tara. V. day parts.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Prime time? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Prime time.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Prime time. Definitiile termenilor despre Prime time cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Prime time, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Prime time.