Deschiderea oficială a reprezentanţei D-Link în România

BUCURESTI - 19 octombrie 2005

Comunicat tip General in IT&C

Astăzi a avut loc la Athenee Palace Hilton conferinţa de presă ce a anunţat deschiderea oficială a reprezentanţei D-Link în România.

Prezentă în România de aproximativ trei ani, D-Link a încheiat în ultimele 12 luni contracte cu distribuitori importanţi pentru furnizarea de soluţii pentru reţele şi comunicaţii, broadband, dispozitive electronice digitale, comunicaţii de voce şi date pentru diverse medii cum ar fi: Digital Home, Small Office/Home Office (SoHo), Small to Medium Business (SMB), Enterprise.
În deschiderea conferinţei de astăzi, Kevin Wen, Preşedintele D-Link (Europa) Ltd, a subliniat interesul acordat pieţei est-europene, pe care a descris-o ca fiind „o piaţă deschisă, în continuă creştere, cu multiple provocări dar şi cu un potenţial remarcabil. Avem deja o prezenţă puternică în Polonia, Cehia şi Ungaria, şi, odată cu prefigurata aderare la UE, în mod special România şi Bulgaria au devenit foarte importante pentru D-Link”. Kevin Wen a salutat deschiderea reprezentanţei din România şi şi-a exprimat încrederea că, în scurt timp, D-Link România va deveni unul dintre principalii furnizori de pe piaţa românească de networking şi comunicaţii.
Jasmina Bratonja, Manager pentru Europa de Est, a definit România ca pe o componentă importantă în dezvoltarea est-europeană. Mai ales după anul 2003, când au fost liberalizate comunicaţiile, România a devenit un centru de interes major în ceea ce priveşte segmentul de retail sau e-tail, sectorul enterprise sau operatori. „La nivel est-european există operatori cu care am încheiat parteneriate strategice în domeniul telecomunicaţiilor, medicină, învăţământ şi guvernamental. Dorim acelaşi lucru şi în România, unde operatorii au nevoie să-şi creeze, să-şi dezvolte sau consolideze infrastructura” – a declarat Jasmina.
În continuare, Bogdan Mihalcea, Country Manager D-Link România, a afirmat că „D-Link este o companie cu foarte mare potenţial, stabilitate şi flexibilitate, ce furnizează o gamă largă de soluţii. Dorim să liberalizăm accesul tuturor utilizatorilor la tehnologia de ultimă oră şi să oferim echipamente performante la preţuri accesibile, deoarece echipamentele D-Link sunt uşor de folosit şi de programat. D-Link doreşte să îşi consolideze poziţia în România şi ţinteşte către poziţia de lider pe segmentul SoHo, să devină nr. 1 pe piaţa de retail dar şi să participe activ la licitaţii, pentru proiecte de anvergură.
Încercăm să înlesnim accesul la informaţie al tinerilor, prin proiecte speciale, am oferit deja suport în implementarea unor proiecte pilot în sectorul educaţional şi dotarea cu echipamente a unor instituţii culturale. De asemenea, ne propunem să consolidăm reţeaua de distribuitori direcţi şi să o dezvoltăm pe cea de reselleri; în acest sens, suntem pregătiţi pentru a implementa un program special pentru parteneri, prin care aceştia vor fi încurajaţi şi li se va facilita accesul la resursele de marketing ale companiei”.

Despre Primera Communications

D-Link este o companie dedicată excelenţei în tehnologia informaţiei, cu recunoaştere internaţională în proiectarea şi crearea de soluţii pentru reţele şi comunicaţii. Înfiinţată în 1986, D-Link a înregistrat în 2004 o cifră de afaceri de 966 milioane dolari. Cu peste 1.600 angajaţi în 90 de birouri din 48 de ţări, D-Link a devenit unul dintre liderii industriei de profil, produsele sale fiind distribuite şi utilizate în întreaga lume.
Bogdan MIHALCEA
Country Representative
D-Link Romania
Tel.: +40.745.11.33.33
Fax: +40.314.098.435
bmihalcea@dlink.de

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/primera-communications/deschiderea-oficiala-a-reprezentantei-d-link-in-romania