Produs de apel

Definitie Produs de apel

Un produs foarte atractiv, o oferta limitata in timp si in ceea ce priveste accesibilitatea (caracterul sau este unul exceptional), in cadrul unei game sau linii de produs a firmei, destinat atragerii unui segment de piata bine definit. Atractivitatea este legata de aspecte, cum ar fi: pret de exceptie (promotional), raport calitate-pret exceptional (full-options la pretul produsului de baza) sau un eveniment special (un salon comercial, o lansare, o sarbatoare a firmei) etc.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Produs de apel? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Produs de apel.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Produs de apel. Definitiile termenilor despre Produs de apel cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Produs de apel, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Produs de apel.