Profilux lanseaza noua identitate a brandului PROLUX-Genesis

BUCURESTI - 11 aprilie 2013

Comunicat tip Produse / Servicii in Arhitectura / Design, Constructii, Retail

Profilux S.A., cel mai important furnizor de sisteme si accesorii profesionale pentru finisaje si amenajari interioare lanseaza, in aceasta saptamana, noua identitate a brandului PROLUX-Genesis printr-o campanie publicitara ce se va derula timp de 8 saptamani pe principalele statii tv si in online.

Noua identitate PROLUX Genesis

Noua identitate PROLUX Genesis

 Pentru casa ta, cumpara o data si bine! 

Prolux Genesis

Profilux S.A., cel mai important furnizor de sisteme si accesorii profesionale pentru finisaje si amenajari  interioare lanseaza, in aceasta saptamana, noua identitate a brandului PROLUX-Genesis printr-o campanie publicitara ce se va derula timp de 8 saptamani pe principalele statii tv si in online.

Semnat de agentia de publicitate CAP si produs de Abis Studio, spotul destinat promovarii gamei de produse profesionale a Profilux S.A. subliniaza importanta alegerii celor mai potrivite finisaje pentru spatiile de locuit, comerciale sau pentru birouri. Acesta este destinat sa creasca notorietatea marcii in randul consumatorilor si sa consolideze pozitionarea PROLUX-Genesis ca brand care ofera solutii estetice pe termen lung. Portavocea brandului este o broasca testoasa, simbol ales pentru a sustine ideea de calitate si durabilitate a produselor din gama PROLUX-Genesis. Noua identitate a brandului va fi comunicata cu precadere prin intermediul statiilor tv si a mediului online, asa cum a fost planificat de catre Spoon, agentia care a dezvoltat strategia de media.

”Realizarea acestui spot este foarte importanta pentru noi pentru ca vrem, in felul acesta, sa intarim imaginea de companie moderna pe care am creat-o partenerilor si clientilor nostri in cei peste 15 ani de cand am aparut ca promotori ai sistemelor de accesorii si finisaj pe piata din Romania. De-a lungul timpului am demonstrat permanenta noastra preocupare pentru oferirea de produse capabile sa rezolve orice  problema aparuta in procesele de finisaj si, acolo unde parea ca nu exista o solutie, echipa noastra de specialisti a proiectat   profile care sa serveasca oricarei nevoi de finisare. Dupa o perioada in care piata a fost invadata de produse ieftine, de calitate indoielnica, ce creau mai degraba probleme decat sa ofere solutii utilizatorilor, vrem sa le reamintim tuturor celor care construiesc sau renoveaza ca suntem aici, ca de obicei, oferindu-le consultanta tehnica si cele mai bune solutii la aceleasi standarde ridicate cu care i-am obisnuit” – Daniel Varzaru, Director General Profilux S.A.

Profilux S.A. este prima firma cu capital integral privat care a lansat pe piata romaneasca sistemele de profile pentru finisaj. Activeaza in acest domeniu de peste 15 ani, remarcandu-se ca promotor national al sistemelor si accesoriilor profesionale pentru finisaj, timp in care a creat o retea de distributie la nivel national si a oferit publicului larg solutii pentru toate problemele aparute la finisarea muchiilor peretilor, a marginilor de treapta, a pardoselilor acoperite cu diverse materiale. Unic importator al marcilor PROLUX-Genesis in Romania - finisaje pentru pardoseala si pereti realizate din materiale exclusive: eloxALUM20, alama regala, steelINOX5*, subliAL130µ si PVC (imbogatit cu rasina ABS), Profilux are un portofoliu care cuprinde peste 2.500 de produse. Compania a implementat si certificat, in septembrie 2011, Sistemul de Management al Calitatii (SR EN ISO 9001:2008) si de Mediu (SR EN ISO 14001:2005 / AC 2009), proces desfasurat alaturi de TUV NORD Germania, una dintre cele mai prestigioase companii in domeniu.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/profilux/profilux-lanseaza-noua-identitate-a-brandului-prolux-genesis