Promisiunea mesajului

Definitie Promisiunea mesajului

Inactivitatea de creatie publicitara, element al unei copy strategy, care se refera la angajamentul sau oferta concreta propusa consumatorului prin mesajul publicitar (spre exemplu, un produs performant, de noutate, la un pret avantajos, avand o imagine de prestigiu). Aceasta promisiune trebuie sa fie pertinenta si sa se sprijine pe o dovada explicita, demonstrabila. Ideea publicitara centrala pe care o evoca promisiunea mesajului poarta numele de sugestie sau evocare.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Promisiunea mesajului? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Promisiunea mesajului.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Promisiunea mesajului. Definitiile termenilor despre Promisiunea mesajului cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Promisiunea mesajului, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Promisiunea mesajului.