Promotional Partnership

Definitie Promotional Partnership

O alianta intre producatorul produsului si o alta companie in scopuri promotionale, de exemplu, Coca Cola poate forma parteneriat de promovare cu 20th Century Fox Film Corp, intelegere de a plati acea companie ca sa arate acea bautura racoritoare in mod insistenta intr-un nou film. Vezi Movie Tie-Ins Entertainment Marketing.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Promotional Partnership? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Promotional Partnership.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Promotional Partnership. Definitiile termenilor despre Promotional Partnership cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Promotional Partnership, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Promotional Partnership.