Promovare la distribuitor

Definitie Promovare la distribuitor

Activitate de promovare a vanzarilor, care urmareste sa stimuleze cooperarea intermediarilor in vederea sporirii volumului desfacerilor unui produs prin acordarea de avantaje materiale si financiare (cadouri, bonificatii promotionale, cantitati suplimentare de marfa, marje mai mari de adaos, obiecte promotionale s.a.), organizarea de concursuri intre distribuitori s.a., care sa convinga sa impinga pe piata si sa promoveze marcile firmei: preluarea unor cantitati mai mari de marfa, acordarea unei atentii speciale marcilor firmei (spatiu de expunere vizibil, evidentiere, intaietate). Vechiul adagiu din comert presiunea vinde stocul se bazeaza pe faptul ca, daca un comerciant are un stoc mare de marfuri, acesta este un argument important care sa-l determine sa vanda cat mai repede.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Promovare la distribuitor? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Promovare la distribuitor.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Promovare la distribuitor. Definitiile termenilor despre Promovare la distribuitor cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Promovare la distribuitor, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Promovare la distribuitor.