Promovare prin personalitati

Definitie Promovare prin personalitati

Actiune de promovare comerciala constand in sustinerea unei campanii promotionale de catre o celebritate (un actor popular, o vedeta internationala de cinema, un sportiv cunoscut), in scopul credibilizarii marcii. Exemplu: Lux - sapunul starurilor, American Express - cardul oamenilor de afaceri. Pot aparea situatii in care faima vedetei determina canibalizarea produsului (doar o mica parte a audientei memorizeaza numele produsului) sau de neconcordanta intre acestea.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Promovare prin personalitati? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Promovare prin personalitati.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Promovare prin personalitati. Definitiile termenilor despre Promovare prin personalitati cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Promovare prin personalitati, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Promovare prin personalitati.