PSA

Definitie PSA

Un concept britanic folosit drept referinta de catre agentiile care cumpara spatiu publicitar pe TV pentru a stabili rezultatele cumpararii. De obicei este exprimat in cost/o mie/luna. Este calculat impartind afisarile(impacts) pe un anumit public, intr-o luna la venitul celui care ofera spatiul. ‘Pure’ arata ca venitul net al volumului de discount-uri care se intorc la advertiseri, dar inainte ca agentia sa-si primeasca un commision. Media pretului unui post nu poate fi calculata in piete in care nu sunt publicate informatiile cu privire la veniturile TV.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru PSA? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul PSA.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la PSA. Definitiile termenilor despre PSA cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la PSA, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la PSA.