Psychological Pricing

Definitie Psychological Pricing

Tehnica de stabilire a pretului care este menita de a influenta perceptia clientilor in legatura cu pretul actual al unui produs, 2 metode obisnuite de pricing psihologic sunt Odd Pricing si Prestige Pricing. Vezi Odd Pricing Prestige Pricing.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Psychological Pricing? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Psychological Pricing.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Psychological Pricing. Definitiile termenilor despre Psychological Pricing cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Psychological Pricing, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Psychological Pricing.