Publicitate aeriana

Definitie Publicitate aeriana

Forma persuasiva de publicitate care se bazeaza pe folosirea de mesaje promotionale aeriene: panglici colorate, baloane cu inscriptii, zeppeline (suspendate), avioane, elicoptere, parapante in culori purtand slogane publicitare, focuri de artificii etc. V. publicitate exterioara.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Publicitate aeriana? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Publicitate aeriana.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Publicitate aeriana. Definitiile termenilor despre Publicitate aeriana cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Publicitate aeriana, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Publicitate aeriana.