Publicitate comparativa

Definitie Publicitate comparativa

Tehnica de argumentare publicitara, mesaj publicitar constand in efectuarea de comparatii (care trebuie sa fie obiective) privind caracteristicile (calitatea, pretul, termenul de livrare, servicii s.a.) ale produselor firmei fata de produsele, de aceeasi natura, ale unui/mai multor concurenti. Firma urmareste obtinerea de avantaje imediate, cel putin prin deturnarea atentiei unei parti a clientelei in favoarea marcilor sale. In Franta, publicitatea comparativa a fost autorizata in1992. Aceasta se aplica asupra unor produse si servicii identice, comercializate in aceleasi conditii (pentru obiectivitate, comparatia se face numai intre elementele materiale ale celor doua oferte concurente) Inaintea difuzarii, mesajul comparativ trebuie comunicat partii adverse, intr-un termen suficient pentru a putea fi, eventual, anulat. Comparatia trebuie sa fie loiala, veridica, neinselatoare si obiectiva.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Publicitate comparativa? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Publicitate comparativa.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Publicitate comparativa. Definitiile termenilor despre Publicitate comparativa cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Publicitate comparativa, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Publicitate comparativa.