Publicitate de reamintire

Definitie Publicitate de reamintire

Forma de publicitate prin care firma cauta sa reaminteasca consumatorilor existenta unei marci, consolidand un capital prealabil de notorietate si imagine (importanta este si mai mare daca produsele se afla in etapa de maturitate a ciclului de viata). Utilizeaza toate mediile publicitare, scopul fiind:mentinerea produsului/firmei in atentia cumparatorilor/publiculuiasigurarea unui grad ridicat de informare a pietei potentiale cu privire la produs/marcareamintirea avantajelor, calitatii, locului de unde poate fi achizitionat produsul etc.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Publicitate de reamintire? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Publicitate de reamintire.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Publicitate de reamintire. Definitiile termenilor despre Publicitate de reamintire cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Publicitate de reamintire, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Publicitate de reamintire.