Publicitate directa

Definitie Publicitate directa

In cadrul unei operatiuni de vanzare prin posta, publicitate sub forma de reclame comerciale in presa scrisa. Alegerea suporturilor trebuie sa corespunda segmentului de piata vizat, care la randul sau va fi stimulat prin oferte tentante (cadouri, premii s.a.), pentru a raspunde rapid ofertei. V. couponing, vanzare prin posta. 

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Publicitate directa? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Publicitate directa.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Publicitate directa. Definitiile termenilor despre Publicitate directa cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Publicitate directa, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Publicitate directa.