Publicitate exterioara

Definitie Publicitate exterioara

Media de masa, forma de publicitate care utilizeaza drept purtatori ai mesajelor promotionale o varietate larga de suporturi si mijloace, cum sunt:- mijloacele de transport in comun, inclusiv aerian (V. afisaj dinamic, publicitate dinamica/mobila, cul de bus)- panotaj - panouri de afisaj, statice sau dinamice/pivotante (engl. - revolving billboards), iluminate, euro-billboards (5,04 x 2,38 m),  3D billboards, spectaculars, trivisions, city lights etc - instalate de-a lungul arterelor intens circulate, pe peretii sau pe acoperisul cladirilor (engl. - roof-tops), pe mobilierul urban, in statiile de autobuz (engl. - bus shelters), de-a lungul circuitelor sportive, pe stadioane (engl. - arena advertising), in spatii publice etc.- casete (din aluminiu, iluminate interior/exterior sau cu jocuri de lumini) - cu una sau doua fete, montate pe stalpii retelelor electrice, tuburi spectrale, firme luminoase personalizate (folosind sistemul pirex-cristal) etc- inscriptionari - cu litere si cifre tridimensionale din bronz, aluminiu, alama, inox, cu litere volumetrice din PVC (gigant), statice sau dinamice, iluminate (interior/exterior/halou), cu inscriptii autocolante - sisteme de afisaj interschimbabil, semne de interior/exterior, iluminate interior/exterior/halou sau cu gaze spectrale- benere - cu una sau doua fete, inscriptionate cu autocolante sau tiparite direct (in policromie), montate intre stalpi de sustinere- postere, autocolante, afise, turnuri publicitare, obiecte promotionale inscriptionate si gravate, mijloace video s.a.- efecte de lumini: becuri halogen, tuburi neon, efecte laser, stroboscoape, proiectoare, reflectoare spot, roboscanere, monitoare, ecrane video - Q-TV, focuri/jocuri de artificii s.a. - efecte de sunet (amplificatoare, incinte acustice, sisteme stereo), efecte speciale (masini de fum, spuma, confeti, ghirlande, baloane multicolore) - folosite cu prilejul organizarii unor evenimente promotionale speciale (festivaluri, concerte, aniversari ale firmei s.a.)- alte suporturi si mijloace personalizate - copertine, ceasuri stradale, scari rulante, interiorul mijloacelor de transport in comun (auto, metrou), efecte postale (plicuri, ilustrate, timbre), calendare in policromie - de perete/de birou, agende, bilete si abonamente, harti, carduri, carti de onoare, proiectii video in aer liber, agentie de modele (pentru prezentari de moda, reclame foto si video, sampling, hostess la targuri si expozitii, evenimente comerciale) s.a.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Publicitate exterioara? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Publicitate exterioara.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Publicitate exterioara. Definitiile termenilor despre Publicitate exterioara cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Publicitate exterioara, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Publicitate exterioara.