Publicitate informativa

Definitie Publicitate informativa

Forma de publicitate folosita intens in perioada de lansare pe piata a unui produs (canalul de difuzare preferential fiind, indeosebi, presa specializata) principiul sau consta in furnizarea de informatii relevante privind existenta si caracteristicile noului produs. Publicitatea informativa are ca scop:- sa informeze clientela in legatura cu aparitia noului produs (sa suscite cererea initiala)- sa faca cunoscute pietei posibilitatile noi de utilizare, calitatile, pretul (promotional) al produsului- sa corecteze impresiile false si sa reduca temerile cumparatorilor- sa imbunatateasca imaginea institutionala etc.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Publicitate informativa? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Publicitate informativa.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Publicitate informativa. Definitiile termenilor despre Publicitate informativa cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Publicitate informativa, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Publicitate informativa.