Publicitate inselatoare

Definitie Publicitate inselatoare

Publicitate bazata pe informatii false, care urmareste sa induca consumatorul in eroare in ceea ce priveste natura, compozitia, originea, cantitatea, calitatea, modul de fabricatie, data fabricatiei, pretul de vanzare, modul de utilizare, identitatea fabricantului s.a. Realizarea unui echilibru intre interesele furnizorului (care cauta, prin toate mijloacele, sa incite consumatorul sa cumpere produsul) si cele ale consumatorului, a condus la reglementarea stricta a activitatii de publicitate, in majoritatea statelor.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Publicitate inselatoare? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Publicitate inselatoare.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Publicitate inselatoare. Definitiile termenilor despre Publicitate inselatoare cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Publicitate inselatoare, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Publicitate inselatoare.