Publicitate institutionala

Definitie Publicitate institutionala

Forma de publicitate care utilizeaza, cu precadere, tehnicile de relatii publice (sponsorizare, mecenat), design marketing s.a., in scopul promovarii si consolidarii imaginii de marca, a reputatiei si (re)numelui companiei si personalului. Publicitatea institutionala se practica si atunci cand - urmare a abundentei de marci existente pe piata, produsele firmei se diferentiaza doar in mica masura de oferta concurentei, imaginea de marca institutionala devenind factorul decisiv in succesul comercial al firmei. O companie care se bucura de o buna reputatie pe piata stimuleaza reactii favorabile din partea clientelei fata de oferta sa (primul contact, noi achizitii). V. comunicare institutionala.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Publicitate institutionala? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Publicitate institutionala.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Publicitate institutionala. Definitiile termenilor despre Publicitate institutionala cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Publicitate institutionala, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Publicitate institutionala.