Publicitate persuasiva

Definitie Publicitate persuasiva

Forma de publicitate demonstrativa care urmareste convingerea clientelei de superioritatea marcilor firmei fata de marcile concurentei. Folosind argumente concrete/rationale, ea devine foarte importanta in etapa concurentei, atunci cand obiectivul firmei este atragerea unei cereri selective pentru o anumita marca. Publicitatea persuasiva devine tot mai mult o publicitate comparativa, televiziunea fiind canalul media care permite cel mai bine argumentatia si vizualizarea marcii. Majoritatea reclamelor comerciale indeplinesc astfel de functii, cum ar fi: induc preferinte sau incurajeaza reorientarea consumatorilor catre o anumita marca (cauta sa sporeasca cererea)schimba perceptia cumparatorilor asupra atributelor produsuluicauta sa convinga cumparatorii sa achizitioneze imediat produsul.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Publicitate persuasiva? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Publicitate persuasiva.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Publicitate persuasiva. Definitiile termenilor despre Publicitate persuasiva cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Publicitate persuasiva, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Publicitate persuasiva.