Publicitate prin corespondenta

Definitie Publicitate prin corespondenta

Forma de publicitate si prospectare comerciala, constand in transmiterea prin posta a unui mesaj promotional tiparit - publicatie comerciala gratuita, prospect, pliant, brosura, catalog comercial s.a. -, suporturi continand diverse oferte de prezentare si vanzare.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Publicitate prin corespondenta? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Publicitate prin corespondenta.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Publicitate prin corespondenta. Definitiile termenilor despre Publicitate prin corespondenta cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Publicitate prin corespondenta, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Publicitate prin corespondenta.