Brico Dépôt sărbătoreşte finalizarea procesului de transformare a magazinelor achiziţionate în 2013

BUCURESTI - 3 septembrie 2015

Comunicat tip Produse / Servicii in Afaceri, Media / Publicitate, Imobiliare

București, 3 septembrie 2015. Brico Dépôt, parte a grupului Kingfisher, lider european pe piaţa de DIY şi home improvement şi al treilea ca mărime la nivel mondial, sărbătorește în această toamnă finalizarea procesului de transformare a celor 15 magazine achiziționate în 2013.

Brico Depot Baneasa

Brico Depot Baneasa

Cel mai nou depozit, Brico Dépôt Băneasa, va avea deschiderea oficială pe 4 septembrie, la ora 07:00. Cu o suprafaţă de 7500 metri pătrați, magazinul din nordul Capitalei a rămas deschis pentru clienţii săi pe toată durata lucrărilor de transformare. Întregul proces de reamenajare a fost finalizat într-un timp record de numai 11 săptămâni.

Datorită poziției sale privilegiate, depozitul din Băneasa este atracția principală a profesioniștilor şi a pasionaților de bricolaj și completează cu succes seria unităților achiziționate în 2013 și transformate dupa modelul consacrat al Brico Dépôt. Depozitul este structurat într-un format ușor de parcurs, menținând cele trei zone principale:

- Materiale de construcții 

- Renovarea locuinţei 

- Amenajări interioare

„Ne bucurăm că am încheiat procesul de transfomare al tuturor unităților, la mai puțin de doi ani de prezență pe piața din România și suntem mândri că am reușit să implementăm cu succes conceptul Brico Dépôt şi în magazinul din Băneasa. A fost un proces dificil, o perioadă de muncă susținută și dedicare, la care echipele Brico Dépôt şi-au adus un aport semnificativ. În continuare, ne propunem să acționăm cu aceeași perseverență şi profesionalism pentru a dezvolta în 2016 notorietatea mărcii Brico Dépôt în România. Le mulțumim echipelor care au fost foarte eficiente în finalizarea lucrărilor de transformare pentru depozitul din Băneasa, ce se adaugă acum celor trei unități deja operaționale din București.

Îi invităm pe clienții noștri să descopere noul depozit și să sărbătorească alături de noi deschiderea sa oficială, ce va avea loc vineri 4 septembrie de la ora 07:00”, a declarat Patrick Papot, Director General Delegat Brico Dépôt Romania.

Tot în această perioadă, Brico Dépôt lansează aplicatia mobilă gratuită pe IOS și ANDROID - „BRICODEPOT”, dar și catalogul ONLINE pe www.bricodepot.ro, două instrumente utile prin care clienţii pot verifica în timp real stocurile disponibile din fiecare depozit, cu un simplu click.

Gamele de produse sunt actualizate zilnic, profesioniștii eficientizându-și în mod semnificativ timpul dedicat cumpărăturilor. În plus, până pe 30 septembrie, toți clienții care achiziționează produse din depozitele Brico Dépôt, pot beneficia de oferte de finanţare şi de credite personalizate prin biroul BRICO CREDIT, dezvoltat în parteneriat cu BRD Finance și ERB Retail Services. Produsele pot fi achiziționate cu dobândă zero până la 12 rate lunare, pentru cumpărături de minimum 500 lei.

Conceptul Brico Dépôt are la bază patru valori esențiale:

1) Cele mai mici prețuri în fiecare zi Formula de business Brico Dépôt este intrinsec legată de preț: cele mai mici prețuri sunt în fiecare zi la Brico Depot , pentru toate gamele de produse.

2) Comerț subliniat de produse "ARIVAJ"Brico Dépôt menţine constant pasul cu dinamica ofertei comerciale din piață prin introducerea produselor „ARIVAJ”. Ce este un „ARIVAJ”? Un produs vândut în cantitate limitată, care nu se găsește în gama permanentă, vândut la un preț foarte mic, sub media pieţei.

3) Unități de tip „depozit”Unicitatea formulei de business Brico Dépôt este de asemenea evidențiată prin magazinele sale - depozite robuste, create pentru eficiență, conforme cu așteptările clienților care își doresc să economisească timp prețios pentru proiectele lor.

4) Volum și autoservire

Atât profesioniștilor cât și amatorilor pasionați de bricolaj, Brico Dépôt le propune o ofertă în cantități industriale, disponibilă imediat prin autoservire. Volumele mari permit menținerea prețurilor mici. La Brico Dépôt clienții găsesc produse indiferent de cantitatea necesară şi au astfel avantajul începerii lucrărilor imediat.Deschizându-și ușile în fiecare zi de la ora 07:00, Brico Dépôt a devenit la mai puțin de doi ani de la intrarea pe piața locală, reperul profesioniștilor și meșterilor în bricolaj.

* * * * *

Despre Brico Dépôt

Brico Dépôt a fost înființat în 1993 în Reims (Franța). Are în prezent 114 de magazine în Franța, 28 în Spania, 15 în România și 2 în Portugalia. Brico Depôt vizează în primul rând pasionaţii « do it yourself » și constructorii profesionişti. Pentru mai multe informații: http://www.brico-depot.ro

Despre Kingfisher plcKingfisher plc este cel mai mare grup de retail de home improvement din Europa și al treilea ca mărime la nivel mondial, cu 1134 de magazine în nouă țări din Europa și Asia. Principalele sale branduri de retail sunt B&Q, Castorama, Brico Dépôt și Screwfix. Kingfisher operează de asemenea brandul Koçtaș, o colaborare de 50% în Turcia cu Grupul Koç.

Pentru mai multe informații: http://www.kingfisher.com

Oferta Brico Dépôt România

-  12.000 de produse esenţiale pentru construcţii şi amenajări interioare

- Preţuri mici şi menţinerea calităţii produselor

-  Disponibilitatea produselor şi autoservire imediată

- “ARIVAJ” – produse care se găsesc în cantităţi industriale, la preţuri sub media pieţei, tot timpul anului

- Gamele de produse includ atât mărci naţionale, cât şi mărci proprii Brico Dépôt

-  Deschis de luni până sâmbătă de la orele 7:00 la orele 21:00 şi duminica de la orele 9:00 la orele 19:00 

- Un format de depozit simplu şi eficace pentru toţi clienţii

* * * *

Despre Pure Media

Ruxandra Vasile Managing Partner // Pure Media Solutions
Tel 0736.616.600 ruxandra.vasile@puremedia.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/pure-media/brico-depot-sarbatoreste-finalizarea-procesului-de-transformare-a-magazinelor-achizitionate-in-2013