Revista Căminul a aniversat cu fast la Palatul Noblesse 20 de ani de la apariţie

BUCURESTI - 4 aprilie 2016

Comunicat tip General in Monden / Lifestyle

Peste 350 de persoane au participat aseară la aniversarea a 20 de ani de la prima apariţie a revistei de design Căminul. Evenimentul s-a petrecut în superba ambianţă oferită de Palatul Noblesse, între cei prezenţi numărându-se numeroşi designeri şi arhitecţi, antreprenori, reprezentanţi ai companiilor din domeniul home&deco, jurnalişti şi alte persoane din lumea mondenă.

Revista Căminul a aniversat cu fast la Palatul Noblesse 20 de ani de la apariţie

Cu această ocazie a fost prezentată şi ediţia de primăvară a revistei având un logo nou: “Design şi Stil”. MC-ul serii a fost încântătoarea Monica Davidescu, iar întregul eveniment a fost presărat cu numeroase momente artistice. Povestea de succes a revistei a fost prezentată de Adrian Rus, directorul general al Medien Holding, în timp ce redactorul şef, Ion Diamandi, a explicat conceptul publicaţiei, în care tendinţele în design au rolul principal, precum şi proiectele de viitor.

Un moment emoţionant s-a petrecut atunci când, la primirea trofeului “Căminul 20 de ani”, Luana Ibacka a evocat momente de vârf ale activităţii sale ca redactor şef al revistei şi realizator a emisiunii tv “Căminul de 5 stele”. Hamid Nicola Katrib, Genoveva Hossu şi Iulia Dohmen  au fost designerii evidenţiaţi cu “Trofeul Căminul 20 de ani”, în timp ce un trofeu special a fost atribuit designerului Alessandro Lusito pentru aportul în realizarea proiectului Palatul Noblesse.

Trofeele  “Căminul 20 de ani” au mai fost atribuite Ancăi Morar pentru facilitarea jurnaliştilor şi a tinerilor designeri la târgurile organizate de Messe Frankfurt, Loredanei şi lui Silviu Preda pentru dezvoltarea designului  realizarea conceptului original de showroom palatul Noblesse, companiilor ROMSTAL pentru proiectul eco şi DECORA HOUSE pentru promovarea soluţiilor premium în domeniul  finisajelor de interior.

Cu ocazia evenimentului a fost lansată şi amenajarea în stil industrial “Biblioteca” de la subsolul clădirii ce găzduieşte showroomul Palatul Noblesse.

Căminul, design şi stil

Frumoasa poveste a Căminului începe în anul 1997 când, la iniţiativa a doi vizionari clujeni, Cătălin Berari şi Tarcza Csaba, apărea primul număr având ca redactor şef pe Claudiu Botea, decoraţiunile şi amenajările de interior reprezentând tematica principală.

Revista  şi-a câştigat  încă de la început o binemeritată reputaţie,  extinzând cu succes domeniul editorial home&deco  cu soluţii şi idei pe o tematică aşteptată cu mare interes de numeroşi utilizatori care doreau să-şi decoreze interioarele şi aveau nevoie de informaţii proaspete şi noutăţi în acest sens. “Căminul a fost prima revistă din România dedicată exclusiv prezentării soluţiilor de amenajări interioare. Revista şi-a câştigat de la început locul pe piaţa revistelor de profil, iar astăzi reprezintă un reper în ceea ce priveşte decoraţiunile şi designul interior” spune Adrian Rus, Director General Medien Holding, deţinătorul titlului Căminul.

În evoluţia sa, un moment important s-a petrecut în anul 2005 când Luana Ibacka,  redactorul şef de atunci al revistei, a adus o nouă orientare, mai inspiraţională,  către  design şi lifestyle,  deschiderea către cele mai prestigioase târguri internaţionale din domeniu (Milano şi Paris) şi contactul cu cei mai cunoscuţi designeri la nivel mondial. Binecunoscuta sa emisiune realizată la PRIMA tv, Căminul de 5 stele, în paralel cu revista, a contribuit decisiv la creşterea notorietăţii revistei şi plasarea sa definitivă în zona high a domeniului.

Ca urmare, precum şi datorită calităţii incontestabile a revistei,  mulţi designeri de renume au apreciat revista şi se regăsesc în paginile acesteia sub formă de interviuri: Karim Rashid,  Paola Navone, Stefano Pozzi, Patricia Urquiola, Philippe Starck, Guta Moura, iar lista poate continua. “Pentru mine, Căminul a însemnat o mare provocare, aducându-mi pe parcursul activităţii pe care am prestat-o aici oportunităţi şi satisfacţii imense. Am fost prezentă la cele mai importante evenimente din capitalele designului mondial, am cunoscut şi intervievat pe cei mai celebri designeri. Am avut de asemenea şansa unei echipe excelente şi un şef (Adrian Rus, n.red) care a avut abilitatea de a o conduce cu mână forte dar şi mult tact” a spus Luana Ibacka.

Revista a căutat în permanenţă să se reinventeze, păstrând  însă în prim plan tematica tendinţelor şi a soluţiilor premium. Momentul actual o surprinde cu logo-ul Design si Stil, un spaţiu considerabil fiind consacrat soluțiilor premium în domeniul mobilierului în stil contemporan, amenajărilor, finisajelor, designului de interior, arhitecturii şi artei.

“Ultima ediţie a revistei se caracterizează prin evidenţierea tendinţelor care vor guverna în design şi fashion în sezoanele următoare, decantate de la toate târgurile de prim rang din domeniul home&deco şi desfăşurate de la începutul anului până în prezent.

Am ales culoarea verde pentru copertă, aceasta simbolizând primăvara, reînnoirea – Căminul a rezistat pe piaţă numai  reinventându-se permanent – şi ecologia, una dintre tendinţele de bază ale zilelor noastre.  De altfel, acestea reprezintă cheia de boltă a întregii reviste. Rămânem consecvenţi conceptului nostru privind revista, şi anume, de promovare a valorilor autentice, de relevare a soluţiilor, inovaţiilor şi ideilor valoroase, de top” spune Ion Diamandi, redactorul şef al revistei Căminul.

Sponsorii evenimentului “Căminul, 20 de ani” au fost: Romstal, EcoKit, Gekko,  Apla Trocal, Kuberbusch, Ideal Standard, Koemerling,  Rowenta Arthur Murray,  Restaurantul Naan,  Teka,  Camelonia, Agriro Fresh, Noblesse Interiors, Estetiq Solutions, Tefal,  Trend Ideas.

****

Despre Căminul

Revista Căminul, prima publicaţie de design de interior din ţară, cu o istorie de succes ce împlineşte 20 de ani, este un produs al Grupului de presă Medien Holding cu patru apariţii anual, corespunzătoare sezoanelor primăvară, vară, toamnă şi iarnă.

Având ca sferă de interes în primul rând designul şi bucurându-se de un format generos de revistă glossy, Căminul este o publicaţie de nişă destinată unui segment de cititori mai pretenţioşi, cunoscători ai domeniilor home&deco şi arhitectură şi interesaţi de ultimele noutăţi în domeniu, soluţii premium şi exclusiviste. În aceeaşi măsură,

Căminul se adresează designerilor şi arhitecţilor, care iau astfel contact cu inovaţiile în domeniu la nivel mondial şi care, la rândul lor, le transmit mai departe prin soluţiile propuse publicului larg. Tendinţele de top precum şi ultimele lansări de colecţii high-end de mobilier, accesorii şi decoraţiuni speciale de la cele mai importante evenimente internaţionale, târguri şi expoziţii din capitalele mondiale ale designului sunt relatate inclusiv prin intermediul celor mai renumiţi designeri şi arhitecţi.

Se prezintă diferite soluţii premium în domeniu, branduri care au făcut istorie precum şi proiecte actuale de succes alături de preţioase moşteniri în domeniul arhitecturii precum şi turismul privit prin prisma arhitecturii locului şi stilului de viaţă.Revista se adresează unui segment de vârstă al cititorilor de 25 – 65 de ani, echilibrat între bărbaţi, cu venituri în medie de peste 5

Despre Pure Media

PR. MARKETING. WOM. KOL!

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/pure-media/revista-caminul-a-aniversat-cu-fast-la-palatul-noblesse-20-de-ani-de-la-aparitie