Push Advertising

Definitie Push Advertising

Se refera la un sistem de “push” din interiorul companiilor. Numeroase companii ofera angajatilor un software special prin care pot primi stiri personalizate aduse automat sau “pushed” de pe Internet in computere. O data ce materialul ajunge pe computere, utilizatorii pot gasi cu usurinta informatia fara a mai fi nevoiti sa astept ca paginile sa se incarce. Rularea mai rapida permite animatii mai bune si reclame apropiate de cele video – care se desfasoara in rotatie la 30 de secunde si ocupa 1/8 din ecran. Reclamele pot, de asemenea, sa apara ca parte a unui screensaver de la compania “push”.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Push Advertising? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Push Advertising.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Push Advertising. Definitiile termenilor despre Push Advertising cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Push Advertising, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Push Advertising.