Push strategy

Definitie Push strategy

Strategie de marketing, care are ca element motor de actiune politica de distributie comerciala a firmei. Aceasta se bazeaza pe principiul impingerii produsului catre consumator, prin:-  o forta de vanzare optima sub raport numeric, competenta profesionala -  o prezentare dinamica si persuasiva a ofertei la punctele de vanzare-  actiuni de sustinere activa a ofertei, prin acordarea de stimulente si bonificatii atractive distribuitorilor, personalului comercial  etc. Se practica, indeosebi, la produsele tehnice, industriale. 

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Push strategy? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Push strategy.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Push strategy. Definitiile termenilor despre Push strategy cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Push strategy, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Push strategy.