Communication for Communicators cu Sorana si Andrei Savu (Premium Communication). 19-20 aprilie.

BUCURESTI - 7 martie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Functia de comunicare in interiorul companiilor capata tot mai multa importanta. Nevoia de dialog cu angajatii, cu partenerii de afaceri, cu clientii sau consumatorii impune o comunicare structurata, tot mai diversa, tot mai nuantata, intr-un context tot mai competitiv. Rolul membrilor departamentului intern de comunicare se remodeleaza, influenţa lor la nivelul organizatiei se redefineste. Trainingul Communication for Communicators este menit sa sintetizeze experienta vasta si diversa a consultantilor externi si sa o puna la dispozitia comunicatorilor din interiorul companiilor, sa-i ajute sa-ai clarifice responsabilitatile si menirea, sa-i provoace sa dezbata rolul noilor tehnologii si rolul comunicatorului in managementul unei companii.

Seminarul acopera subiecte si studii de caz atat din domeniul comunicarii corporative, cat si al comunicarii de marketing. Este deschis specialistilor in relatii publice, dar si brand managerilor sau marketing managerilor care isi doresc sa integreze eforturile de PR in programe de comunicare complexe. Programul se adreseaza cu precadere profesionistilor de relatii publice care lucreaza in departamente interne de comunicare sau coordoneaza, de pe pozitii de PR Manager sau PR Director in interiorul companiilor, programe de comunicare derulate in colaborare cu agentii specializate.

Din agenda: Seminarul va trece in revista responsabilitatile pe care directorul de comunicare sau PR Managerul le are in comunicarea interna si cea externa, modul in care se raporteaza fata de management, modul in care identifica nevoile de comunicare ale companiei si le structureaza intr-un plan strategic.
Prin studii de caz concrete si subiecte de discutie relevante pentru piata locala a comunicarii, participantii la seminar vor putea trage propriile concluzii cu privire la aplicarea etica a principiilor comunicarii corporative si de marketing; vor putea stabili cu acuratete nevoile de comunicare ale organizatiilor pentru care lucreaza; vor putea evalua si alege tacticile optime de PR in relatie cu managementul si in relatie cu publicurile interne si externe ale companiei; vor putea determina momentul in care au nevoie de consultanta din partea unei agentii specializate, vor putea stabili niste obiective masurabile in relatia cu agentia si vor putea coordona eficient activitatea acesteia.


Data: 19-20 aprilie (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Tarif: 489 Euro/participant

Cu o pregătire academică în PR la California State University, Sorana Savu are o experienţă de peste zece ani în comunicare, lucrând în publicitate şi relaţii publice. Înainte de a construi, alături de Andrei Savu, Premium Communication, Sorana a lucrat timp de patru ani la Ogilvy & Mather în departamentul Client Service. Cu prima ocazie, a revenit la prima dragoste, relaţiile publice, devenind PR Manager pentru reţeaua regională Mmd Public Relations. Din 2001 este Senior Partner la Premium Communication şi profesor asociat la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, predând cursuri de PR la nivel universitar şi post-universitar. Sorana este o prezenţă familiară la evenimentele specializate de comunicare şi relaţii publice şi contribuie, alături de toţi colegii din agenţie, la blogul colectiv al companiei, www.premiumpr.ro/blog.
Fost jurnalist economic, Andrei Savu si-a inceput cariera in comunicare in 1998, fiind primul angajat si mai apoi Head of Office al Mmd Public Relations, pentru care a lucrat pana in 2001. Din noiembrie 2001 este Senior Partner la Premium Communication, companie fondata impreuna cu Sorana Savu. Experienta sa, in special consultanta strategica pentru multinationale si gestiunea situatiilor de criza, si-a acumulat-o lucrand pentru companii ca Arcelor Mittal, Alro Slatina, Vivendi Apa Nova, OTP Bank. Din 2005, Andrei este si Presedintele Clubului Companiilor de Relatii Publice din Romania, asociatia celor mai importante companii de comunicare si relatii publice din tara..

***
Alte cursuri Qualians in domeniu:
- Brand Equity in Branding Services cu Aneta Bogdan (Brandient) – 16 martie,
- Brand Equity in Branding Products cu Aneta Bogdan (Brandient) – 5 aprilie,
- Media Communication for Advertisers cu Maria Tudor (Zenith Media) – 16 aprilie,
- Advertising – Advanced cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett) – 23-24 aprilie,
- Communication for Managers cu Sorana si Andrei Savu (Premium Communication) – 7 mai,
- Identity as a Business Tool cu Cristian ’Kit’ Paul (Brandient) – 14 mai,
- Unconventional Advertising cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett) – 28 mai.

Despre Qualians

Calendarul complet si detaliile cursurilor deschise: www.qualians.com.

Pentru inscrieri si detalii va stam cu placere la dispozitie.
Telefon: 021 327 08 95
Fax:021 327 08 40
e-mail: office@qualians.com
www.qualians.com

office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/communication-for-communicators-cu-sorana-si-andrei-savu-premium-communication-19-20-aprilie-