Cum contribuie Managementul Performantei la eficientizarea companiei?

BUCURESTI - 6 octombrie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

Cursul Performance Management sustinut de Csaba Gergely (Senior Manager in cadrul PricewaterhouseCoopers) in data de 20 octombrie 2008, constituie o noutate pentru piata de training din Romania, nu doar prin tematica, dar si prin abordarea interactiva ce ofera participantilor posibilitatea de a experimenta si a-si dezvolta cunostintele legate de managementul performantei, astfel incat sa poate maximiza rezultatele acestui proces. Cursul trateza in detaliu definirea procesului de Performance Management, componentele acestuia, rolurile si responsabilitatile celor implicati, factorii care influenteaza performanta individuala, trasarea obiectivelor, evaluarea performantei, principiile feedback-ului, precum si metode de evaluare a procesului de Performance Management.

Cum contribuie Managementul Performantei la eficientizarea companiei?

Cursul porneste de la realitatea actuala, in care managementul performantei a devenit una dintre cele mai dificile provocari pentru managerii zilelor noastre, fiind un concept relativ nou in domeniul managementului si resurselor umane ce se aplica atat angajatilor, cat si organizatiei in ansamblu, departamentelor, programelor si procedurilor sau proiectelor.

Performance Management este sistemul prin care realizam ca a fi permanent ocupat, nu inseamna neaparat a genera rezultate dezirabile. Ne aminteste ca instruirea, dedicarea si munca nu constituie in sine obiectivele companiei in care lucram, indemnandu-ne sa ne axam in primul rand pe obtinerea rezultatelor. Performance Management ne redirectioneaza eforturile catre eficienta!

Un angajat poate parea extrem de ocupat si dedicat activitatii sale... insa acest lucru nu este echivalent cu a aduce o contributie semnificativa la realizarea obiectivelor companiei. Performance Management se axeaza mai degraba pe rezultate, decat pe comportament si activitatile intreprinse! Obiectivele companiei sunt atinse prin obtinerea unor rezultate favorabile, prin luarea unor masuri adecvate si prin folosirea instrumentelor corecte. Astfel, Performance Management ajuta la identificarea acestor obiective, punandu-le in perfect acord cu rezultatele, masurile si instrumentele corespunzatoare! De altfel, spunem deseori despre o companie ca este eficienta. Insa este perfect justificabil sa ne intrebam, in raport cu cine? Procesul de Performance Management este instrumentul prin care sunt stabilite in cadrul unei organizatii standarde de calitate si eficienta, in baza carora se pot evalua intr-o maniera corecta si coerenta angajatii, procesele, programele si compania in ansamblul ei!

Participanţii la curs vor obţine o imagine detaliată a practicilor de management al performantei. De asemenea participantii vor intelege cum contribuie managementul performantei la implementarea strategiilor organizationale, care este legatura intre obiective si indicatori cheie, care sunt modalitatile de setare si revizuire a acestora tinand cont de nivelul de pregatire al subordonatilor.

Pe lângă o importantă parte teoretică, fiecare dintre elementele tratate va fi însoţit de exemple practice din experienţa naţională şi internaţională, cursul fiind structurat dupa cum urmeaza:

•Ce este managementul performanţei
•Componenetele procesului de management al performanţei
•Roluri şi responsabilităţi
•Motivare şi factorii care influenţează performanţa individuală
•Stabilirea obiectivelor
•Crearea unei organizaţii orientată către performanţă
•Evaluarea performaţei
•Principiile feedbackului
•Evaluarea procesului

Nu este necesar ca participantii sa aiba o pregătire anterioară specifică pentru înţelegerea conceptelor predate şi exemplificate, insa experienţa managerială aduce un plus de valoare şi relevanţă conceptelor prezentate.


Pentru detalii si inscrieri puteti accesa www.qualians.com sau ne puteti contacta la office@qualians.com ori la numarul de telefon 021.319.77.11 .

Despre Qualians

Gasiti in continuare agenda cursurilor oferite de Qualians, organizata pe categorii si tematici:

MARKETING, BRANDING & COMMUNICATION
Shopper Marketing - Mona Opran - 11 nov
Brand Equity in Branding Services - Aneta Bogdan - la cerere
Brand Equity in Branding Products - Aneta Bogdan - la cerere
Media Communication for Advertisers - Maria Tudor - 24 nov
Advertising - advanced - Bogdan Naumovici - 17-18 nov
Communication for Managers - Sorana Savu & Andrei Savu - 13 nov

MANAGEMENT & LEADERSHIP
Time Manager - Ciprian Teleman - 24-25 nov
Business Presentations - Florin Enache - 8-9 dec
Practical Leadership - Dorin Dancu - 15-16 dec
Advanced Business Presentations - Octavian Pantis - 21 nov
Coaching Skills - Octavian Pantis - 5 nov
Emotional Intelligence - George Avram - 4 dec
Project Management - Florin Enache - 30-31oct.; 25-26nov
Stress Management - Ciprian Teleman - 17 dec
Communication Skills - Dorin Dancu - 13 oct
Innovation & Creative Thinking - Florin Enache - 10 dec

SALES & NEGOTIATION
Profitable Negotiating – Cornel Costea - 27-28 oct
Key Account Development – Cornel Costea - 11-12 dec
Power Sales – Cornel Costea - 13 oct

HUMAN RESOURCES
Train the Trainers – Octavian Pantis - 10-11 dec
Compensation&Benefits Advanced – Ruxandra Stoian - la cerere
Compensation&Benefits Advanced – Ruxandra Stoian - 12 nov
Staffing & Career Development – Florin Petrescu - 3 nov
Performance Management – Csaba Gergely - 20 oct
Training & Development – Csaba Gergely - la cerere

CUSTOMER SERVICE
Customer Service – Cristian Nicoara - 5 dec
Communication over the Telephone– Cristian Nicoara - 14 nov

FINANCE & TAX
Finance for non-finance – Erol Curtmola - 27 nov
Tax. Practice & novelties – Gabriel Biriş - la cerere

DEFENSIVE DRIVING
Defensive driving – Edwin Keleti & George Grigorescu - la cerere

PARENTING
•Managing kids 0 - 7 years old – Otilia Secară - la cerere
•Managing youngsters 8 - 18 years old – Otilia Secară - la cerere

Mihaela Pantis, Managing Director
021.319.77.11
office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/cum-contribuie-managementul-performantei-la-eficientizarea-companiei