Curs de SHOPPER MARKETING cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X). 13 mai

BUCURESTI - 14 martie 2008

Comunicat tip General in Afaceri

De ce oamenii cumpara un anume produs si nu altul, de ce dintr-un anume magazin si nu din altul sunt intrebari care au ajuns prioritatea numarul unu pentru multe companii. Intelegerea motivelor si barierelor cumpararii asigura succesul business-ului, mai ales in realitatea atat de dinamica a retail-ului de astazi.

Cheia Shopper Marketing-ului sta in intelegerea cumparatorului. Cu cat intelegem mai corect contextul, motivele, barierele, interesele, cu atat rezultatul actiunii in punctul de vanzare este mai spectaculos. Aplicarea conceptului de Shopper Marketing devine relevanta doar in mijlocul triunghiului shoppingul-ui universal: retailer – producator – shopper.

Cursul SHOPPER MARKETING se adreseaza celor care doresc sa inteleaga conceptul de Shopper Marketing si sa il identifice ca si solutie la problemele si oportunitatile de Trade Marketing, Retail Marketing sau In-store Communication.

Pe www.qualians.com puteti urmari o scurta PREZENTARE VIDEO a acestui curs.

Este bine ca persoanele care participa la acest curs sa fi fost expusi experientei de comunicare la punctul de vazare, fie din perspectiva retailerului, a producatorului sau a publicitarului.

Agenda:
• Cunoasterea shopperului si shopping cycle,
• Intelegerea shopperului si a barierelor de cumparare,
• Intelegerea magazinului prin ochii shopperului,
• Intersectarea intereselor retailer – producator – shopper,
• Studii de caz din afara si din Romania.


***

Data: 13 mai (9.00-17.00)
Locatia: Novotel Bucarest City Centre
Tarif: 369 Euro/participant


***

DESPRE TRAINER:
MONA OPRAN este Managing Director Saatchi & Saatchi Romania. Are o experienta de peste 12 ani in publicitate BTL. A absolvit Business School, avand in prezent o diploma in Business Administration.
Dupa ce a condus departamentul de BTL al D’Arcy Romania (IMP) si a coordonat proiecte in 4 tari din Balcani a acceptat in 2004 provocarea de a crea un departament de BTL in Saatchi & Saatchi. In 2005 a format Saatchi&Saatchi X, inovand piata romaneasca cu un nou concept de shopper marketing. Cei mai importanti clienti pe care Mona i-a supervizat sunt: P&G, Chio, Ciuc, Danone, Elitte si Raiffeisen Bank.


***

Alte cursuri Qualians in categoria Marketing, Branding & Communication:

BRAND EQUITY IN BRANDING SERVICES cu Aneta Bogdan (Brandient), 16 mai

UNCONVENTIONAL ADVERTISING cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett), 19 mai

MEDIA COMMUNICATION FOR ADVERTISERS cu Maria Tudor (Zenith Media), 26 mai

ADVERTISING ADVANCED cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett), 5-6 iunie

BRAND EQUITY IN BRANDING PRODUCTS cu Aneta Bogdan (Brandient), 10 iunie

COMMUNICATION FOR MANAGERS cu Sorana Savu & Andrei Savu (Premium Communication), 17 iunie

Despre Qualians

Va invitam sa consultati calendarul cursurilor deschise Qualians din semestrul I 2008:


Categoria MANAGEMENT & LEADERSHIP:
• Communication Skills in 24 martie si 22 mai cu Dorin Dancu (TMI)
• Time Manager in 28 martie si 19 mai cu Ciprian Teleman (TMI)
• Business Presentations in 10-11 aprilie cu Florin Enache (TMI)
• Practical Leadership in 17-18 aprilie cu Dorin Dancu (TMI)
• Advanced Business Presentations in 22 aprilie cu Octavian Pantis (TMI)
• Coaching Skills in 23 aprilie cu Octavian Pantis (TMI)
• Emotional Intelligence in 12 mai cu George Avram (TMI)
• Project Management in 15-16 mai cu Florin Enache (TMI)
• Stress Management in 20 mai cu Ciprian Teleman (TMI)
• Change Management in 26 mai cu Florin Enache (TMI)
• Innovation & Creative Thinking in 11 iunie cu Florin Enache (TMI)


Categoria MARKETING, BRANDING & COMMUNICATION:
• Shopper Marketing in 13 mai cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X)
• Brand Equity in Branding Services in 16 mai cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Unconventional Advertising in 19 mai cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Media Communication for Advertisers in 26 mai cu Maria Tudor (Zenith Media)
• Advertising - advanced in 5-6 iunie cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Brand Equity in Branding Products in 10 iunie cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Communication for Managers in 17 iunie cu Sorana Savu & Andrei Savu (Premium Communication)


Categoria HUMAN RESOURCES:
• Performance Management in 7 aprilie cu Ruxandra Stoian si Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)
• Train the Trainers in 8-9 aprilie si in 8-9 mai cu Octavian Pantis (TMI)
• Compensation and Benefits in 14 aprilie cu Ruxandra Stoian (PricewaterhouseCoopers)
• Training & Development in 14 mai cu Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)


Categoria SALES & NEGOTIATION:
• Profitable Negotiating in 21-22 aprilie cu Cornel Costea (TACK Training)
• Key Account Development in 12-13 mai cu Cornel Costea (TACK Training)
• Power Sales in 16 iunie cu Cornel Costea (TACK Training)


Categoria CUSTOMER SERVICE:
• Customer Service in 10 iunie cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)
• Communication over the telephone (la cerere) cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)


Categoria FINANCE & TAX:
• Finance for non-finance (la cerere) cu Sebastian Mocanu (Ernst & Young)
• Tax. Practice & Novelties (la cerere) cu Gabriel Biris (BirisGoran)


Categoria DEFENSIVE DRIVING
• Defensive & advanced driving techniques (la cerere) cu Edwin Keleti & George Grigorescu


Categoria PARENTING:
• Parenting kids 0 - 7 years old (la cerere) cu Otilia Secara
• Parenting youngsters 8 - 18 years old (la cerere) cu Otilia Secara



Contact:
Anca Leonte
Project Coordinator
Telefon: 031 105 31 31
Fax: 031 105 31 34
e-mail: office@qualians.com
web: www.qualians.com

office@qualians.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/qualians/curs-de-shopper-marketing-cu-mona-opran-saatchi-saatchi-x-13-mai