Training "Communications Skills" cu TMI

Locul desfasurarii: Novotel Bucarest City Centre

Organizator: Qualians

Vreţi să vă afirmaţi punctele de vedere fără a-i răni pe ceilalţi sau a face compromisuri inacceptabile? Sunteţi fie prea supus, fie prea autoritar în comunicarea cu ceilalţi? Vă este greu să abordaţi un conflict? Vă doriţi frecvent să puteţi spune “nu” dar vă este dificil să o faceţi?

Auditoriu: Seminarul se adresează membrilor unor organizaţii şi nu numai, sau oricarei persoane care doreşte să-şi îmbunătăţească abilităţile de a relaţiona cu oamenii din jur.

Recital dirijat de: Dorin Dancu

Arpegii: Programul îşi propune să ajute participanţii să îşi exprime nemulţumirea sau critica într-un mod pozitiv, să îşi facă cunoscute intenţiile direct şi clar şi să ceară ceea ce doresc, dar fără a-i ofensa pe ceilalţi. Totodată, cursanţii vor înţelege generic procesul comunicării şi ce-l poate face să eşueze, îşi vor recunoaşte profilurile comunicaţionale, tendinţele către agresivitate sau pasivitate şi vor învăţa să folosească o gamă de tehnici pentru gestionarea conflictelor, evitând escaladarea acestora.

Din repertoriu:
• Pricipalele bariere de comunicare, tehnici de evitare a acestora;
• Descrierea de tipuri comportamentale: direct/indirect, agresiv, pasiv, asertiv;
• Identificarea şi abordarea profilelor comunicaţionale.
• Cum să fiţi pe aceeaşi lungime de undă cu ceilalţi prin rapport;
• Recunoaşterea şi diferenţierea nivelelor de ascultare;
• Tehnici ale exprimării asertive;
• Abordarea relaţiilor de tipul “câştig-câştigi”;
• Stările eului, comunicarea prin prisma tranzacţiilor interpersonale (“Analiza tranzacţională”).

Adagio: Nu este necesară o pregătire anterioară specifică pentru înţelegerea conceptelor predate şi exemplificate. Experienţa în lucrul cu oameni aduce un plus de valoare şi relevanţă conceptelor prezentate.


Ana-Maria Gheorghe

Despre QUALIANS

Va invitam sa consultati calendarul cursurilor deschise Qualians din semestrul I 2008:


Categoria MANAGEMENT & LEADERSHIP:
• Communication Skills in 24 martie, 22 mai si 4 iunie cu Dorin Dancu (TMI)
• Time Manager in 28 martie, 19 mai si 7 iulie cu Ciprian Teleman (TMI)
• Business Presentations in 10-11 aprilie cu Florin Enache (TMI)
• Practical Leadership in 17-18 aprilie si 5-6 iunie cu Dorin Dancu (TMI)
• Advanced Business Presentations in 22 aprilie cu Octavian Pantis (TMI)
• Coaching Skills in 23 aprilie si 9 iunie cu Octavian Pantis (TMI)
• Emotional Intelligence in 12 mai si 23 mai cu George Avram (TMI)
• Project Management in 15-16 mai si 27-28 mai cu Florin Enache (TMI)
• Stress Management in 20 mai cu Ciprian Teleman (TMI)
• Change Management in 26 mai cu Florin Enache (TMI)
• Innovation & Creative Thinking in 11 iunie cu Florin Enache (TMI)


Categoria MARKETING, BRANDING & COMMUNICATION:
• Shopper Marketing in 13 mai cu Mona Opran (Saatchi & Saatchi X)
• Brand Equity in Branding Services in 16 mai cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Unconventional Advertising in 19 mai cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Media Communication for Advertisers in 26 mai cu Maria Tudor (Zenith Media)
• Advertising - advanced in 5-6 iunie cu Bogdan Naumovici (Leo Burnett)
• Brand Equity in Branding Products in 10 iunie cu Aneta Bogdan (Brandient)
• Communication for Managers in 17 iunie cu Sorana Savu & Andrei Savu (Premium Communication)


Categoria HUMAN RESOURCES:
• Performance Management in 7 aprilie cu Ruxandra Stoian si Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)
• Train the Trainers in 8-9 aprilie, 8-9 mai si 12-13 iunie cu Octavian Pantis (TMI)
• Compensation and Benefits in 14 aprilie cu Ruxandra Stoian (PricewaterhouseCoopers)
• Training & Development in 14 mai cu Csaba Gergely (PricewaterhouseCoopers)


Categoria SALES & NEGOTIATION:
• Key Account Development in 12-13 mai cu Cornel Costea (TACK Training International)
• Profitable Negotiating in 21-22 aprilie si 12-13 iunie cu Cornel Costea (TACK Training International)
• Power Sales in 16 iunie cu Cornel Costea (TACK Training International)


Categoria CUSTOMER SERVICE:
• Customer Service in 10 iunie cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)
• Communication over the telephone (la cerere) cu Bogdan Grosu (Telephone Doctor)


Categoria FINANCE & TAX:
• Finance for non-finance (la cerere) cu Sebastian Mocanu (Ernst & Young)
• Tax. Practice & Novelties (la cerere) cu Gabriel Biris (BirisGoran)


Categoria DEFENSIVE DRIVING
• Defensive & advanced driving techniques (la cerere) cu Edwin Keleti & George Grigorescu


Categoria PARENTING:
• Parenting kids 0 - 7 years old (la cerere) cu Otilia Secara
• Parenting youngsters 8 - 18 years old (la cerere) cu Otilia Secara

Participare: Intrare libera