Qualitative Marketing Research

Definitie Qualitative Marketing Research

Cerectarea de marketing care in general nu poate fi cuantificata cercetarea care cauta insight-ul consumatorului, dar care nu necesita o acuratete statistica. Tehnicile de cerectare calitataiva includ focus grupurile, interviurile in profunzime si tehnici de proiectie precum asocierile libere, desenele analizate psihologic, dramatizarea. Vezi Quantitative Marketing Research (cercetarea cantitativa de marketing).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Qualitative Marketing Research? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Qualitative Marketing Research.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Qualitative Marketing Research. Definitiile termenilor despre Qualitative Marketing Research cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Qualitative Marketing Research, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Qualitative Marketing Research.