Mai sunt cateva zile pentru a va inscrie la seminarul ''Optimizarea activitatilor de suport administrativ in organizatiile din domeniul financiar-bancar''

BUCURESTI - 13 martie 2008

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

Evenimentul face parte din seria de seminarii interactive „Optimizarea activitatilor de suport administrativ in organizatiile cu retea nationala de sucursale”. Este prima initiativa dedicata exclusiv acestui tip de activitate, care devine tot mai importanta pentru companiile care administreaza, dezvolta sau au in plan dezvoltarea unei retele teritoriale de sucursale.

Evenimentul vizeaza organizatiile cu retea nationala de sucursale / agentii / puncte de lucru care activeaza in domeniul financiar-bancar (banci, companii de asigurari, firme de leasing etc.).

Seminarul interactiv este organizat special pentru profesionistii din departamentele administrativ, dezvoltare retea, procurement si cost optimization, organizare, logistica, cu vasta experienta in aceasta activitate si in acest tip de organizatii, care vor dezbate problemele si provocarile actuale in domeniu si vor aborda tendintele acestuia. In cadrul seminarului, se va discuta despre modalitati practice de optimizare a activitatii departamentelor care ofera suport administrativ in acest tip de organizatii.

Beneficii si motive pentru a participa :
- schimb de experienta
- solutii de imbunatire a performantelor de la profesionisti in domeniu
- posibilitatea de a exprima opinii intr-un cerc de specialisti in domeniu
- strategii si solutii pentru implementarea unui management eficient al activitatii de suport administrativ in organizatia dv
- ocazia de a fi informat despre cele mai bune practici in domeniu, cu impact asupra managementului activitatii de suport administrativ si care pot aduce beneficii tangibile
- oportunitati de networking – se ofera cadrul in care ii vei intalni si schimba idei idei cu aceea care au aceleasi preocupari ca si tine, in care sa ti se raspunda la intrebari si in care sa-ti faci punctele de vedere cunoscute.

Seminarul se va desfasura in data de 10 aprilie 2008, incepand cu ora 10.00, la hotel Siqua din Bucuresti, sala Roma.
Taxa de participare este de 280 RON / persoana + TVA si include participarea la eveniment, cadou din partea organizatorului si servicii de catering (pauze de cafea si business lunch).

Despre RADU BUSINESS GROUP SRL

RADU BUSINESS GROUP SRL este o companie specializata in procurement si optimizare a costurilor functionale pentru organizatiile care activeaza in Romania printr-o retea de sucursale, filiale, puncte de lucru sau reprezentante localizate in toata tara.

Organizatorul seminarului este dl. Radu Aurel si are o experienta de peste 12 ani in procurement si suport administrativ pentru organizatii mari, cu HQ in Bucuresti si filiale in toata tara, acumulata in urmatoarele posturi :
- inginer militar intr-o unitate de suport logistic pentru intreaga armata, timp de peste 7 ani
- director achizitii / contracte la Allianz-Tiriac Asigurari SA, pentru mai bine de 3 ani
- director de organizare la Omniasig Pensii SA
- in prezent, director de logistica la La Strada Com.

Pentru mai multe detalii despre eveniment, va rugam sa contactati departamentul de evenimente al Radu Business Group SRL.
Radu Aurel, Project Manager, telefon 0723 303.556
E-mail : radu.aurel@rdslink.ro

radu.aurel@rdslink.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/radu-business-group-srl/mai-sunt-cateva-zile-pentru-a-va-inscrie-la-seminarul-optimizarea-activitatilor-de-suport-administrativ-in-organizatiile-din-domeniul-financiar-bancar