Seminar interactiv Optimizarea activitatilor de suport administrativ in organizatiile din domeniul financiar-bancar

BUCURESTI - 27 februarie 2008

Comunicat tip General in Banci / Asigurari

Evenimentul face parte din seria de seminarii interactive „Optimizarea activitatilor de suport administrativ in organizatiile cu retea nationala de sucursale”. Este prima initiativa dedicata exclusiv acestui tip de activitate, care devine tot mai importanta pentru companiile care administreaza, dezvolta sau au in plan dezvoltarea unei retele teritoriale de sucursale.

Este necesara si oportuna initierea acestui demers de comunicare deoarece competitia in orice domeniu de activitate pentru o astfel de organizatie devine tot mai acerba, iar rolul departamentelor care ofera suport administrativ organizatiei devine tot mai important intr-un asemenea context.

Evenimentul vizeaza organizatiile cu retea nationala de sucursale / agentii / puncte de lucru care activeaza in domeniul financiar-bancar (banci, companii de asigurari, firme de leasing etc.).

Seminarul interactiv este organizat special pentru profesionistii din departamentele administrativ, dezvoltare retea, procurement si cost optimization, organizare, logistica, cu vasta experienta in aceasta activitate si in acest tip de organizatii, care vor dezbate problemele si provocarile actuale in domeniu si vor aborda tendintele acestuia. In cadrul seminarului, se va discuta despre modalitati practice de optimizare a activitatii departamentelor care ofera suport administrativ in acest tip de organizatii.

In cadrul seminarului vor fi abordate urmatoarele subiecte :
• Care este cea mai mare provocare cu care se confrunta managerii departamentelor care ofera suport administrativ organizatiei in 2008? Este …
Expansiunea business-urilor si a retelei de sucursale ?
Calitatea furnizorilor de produse si servicii cu retea nationala de parteneri?
Fluctuatia personalului din domeniu?
• Cum ar trebui sa-si gestioneze managerii departamentelor care ofera suport administrativ organizatiei responsabilitatile pentru a avea timp sa se concentreze pe chestiuni strategice?
• Cum se pot alinia mai bine departamentele care ofera suport administrativ organizatiei la strategiile de afaceri care impun o schimbare si o crestere majore?
• Care este rolul departamentelor care ofera suport administrativ organizatiei in mijlocul unei transformari majore a strategiei de afaceri?
• Cum gasim furnizori de produse si servicii cu retea nationala de parteneri care sa ofere servicii de calitate la acelasi standard in toata reteaua?
• Utilitatea stabilirii si promovarii unui standard de abordare a furnizorilor nationali de servicii si produse, pentru organizatiile cu retea nationala de sucursale
• Cele mai bune practici in implementarea unui sistem performant de management al costurilor functionale ale unei organizatii
• Managementul performant al costurilor functionale ca factor diferentiator intr-un mediu economic din ce in ce mai competitiv
• Impactul unui management performant al costurilor functionale asupra performantelor organizatiei
• Cerinte de business rezolvate prin solutii de management eficient al costurilor
• Centralizarea operatiunilor de contractare, plata si management al contractelor incheiate pentru intreaga retea de sucursale (furnizori de servicii, produse si utilitati)
• Impactul restructurarii organizaţiei asupra departamentelor de logistica, procurement si administrativ
• Cum putem rezolva problema acutizarii crizei de talente, specialisti si manageri si a fluctuatiei fortei de munca ? Este planificarea succesiunii o modalitate de retentie a personalului?
• Atragerea si retentia personalului performant in departamentele care administreaza costurile functionale ale organizatiei
• Externalizarea unor activitati. Oportunitati, avantaje si riscuri.
• Alte problematici de interes comun care sunt puse in discutie in timpul seminarului
• Stabilirea temelor de discutie pentru urmatorul seminar

Beneficii si motive pentru a participa :
- schimb de experienta
- solutii de imbunatire a performantelor de la profesionisti in domeniu
- posibilitatea de a exprima opinii intr-un cerc de specialisti in domeniu
- strategii si solutii pentru implementarea unui management eficient al activitatii de suport administrativ in organizatia dv
- ocazia de a fi informat despre cele mai bune practici in domeniu, cu impact asupra managementului activitatii de suport administrativ si care pot aduce beneficii tangibile
- oportunitati de networking – se ofera cadrul in care ii vei intalni si schimba idei idei cu aceea care au aceleasi preocupari ca si tine, in care sa ti se raspunda la intrebari si in care sa-ti faci punctele de vedere cunoscute.

Seminarul se va desfasura in data de 10 aprilie 2008, incepand cu ora 10.00, la hotel Siqua din Bucuresti, sala Roma.

Taxa de participare este de 280 RON / persoana + TVA si include participarea la eveniment, cadou din partea organizatorului si servicii de catering (pauze de cafea si business lunch).

Despre RADU BUSINESS GROUP SRL

RADU BUSINESS GROUP SRL este o companie specializata in procurement si optimizare a costurilor functionale pentru organizatiile care activeaza in Romania printr-o retea de sucursale, filiale, puncte de lucru sau reprezentante localizate in toata tara.

Organizatorul seminarului este dl. Radu Aurel si are o experienta de peste 12 ani in procurement si suport administrativ pentru organizatii mari, cu HQ in Bucuresti si filiale in toata tara, acumulata in urmatoarele posturi :
- inginer militar intr-o unitate de suport logistic pentru intreaga armata, timp de peste 7 ani
- director achizitii / contracte la Allianz-Tiriac Asigurari SA, pentru mai bine de 3 ani
- director de organizare la Omniasig Pensii SA
- in prezent, director de logistica la La Strada Com.

Pentru mai multe detalii despre eveniment, va rugam sa contactati departamentul de evenimente al Radu Business Group SRL.
Radu Aurel, Project Manager, telefon 0723 303.556

radu.aurel@rdslink.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/radu-business-group-srl/seminar-interactiv-optimizarea-activitatilor-de-suport-administrativ-in-organizatiile-din-domeniul-financiar-bancar