Proges se reinventeaza si isi continua dezvoltarea pe piata locala

BUCURESTI - 15 mai 2009

Comunicat tip General in Arhitectura / Design

PROGES, una dintre cele mai importante companii din sud-estul Europei in domeniul distributiei si al comercializarii pardoselilor calde, a inaugurat doua noi locatii tip Superstore: Targu Mures European Retail Park si Bacau European Retail Park.

Alaturi de PROGES West Park Militari din Bucuresti, PROGES a deshis pana in al doilea trimestru al anului curent, 3 noi magazine Superstore, iar odata cu regandirea strategiei de retail pentru 2009, avand ca scop principal mentinerea nivelului de vanzari aferent anului precedent, PROGES a compensat inchiderile de locatii neperformante prin locatii tip Superstore prezente exclusiv in parcuri de retail.

In 7 aprilie 2009, PROGES a inaugurat Bacau European Retail Park, dupa ce pe 5 martie a inaugurat la Targu Mures European Retail Park, ambele Superstore-uri urmarind reteta noului concept de magazin spre care PROGES isi indreapta intreaga retea.

Acest concept perfectionat de retail a fost implementat initial la deschiderea PROGES Bucuresti West Park Militari bucurandu-se de un real succes: „Noua viziune PROGES este rezultatul upgradarii conceptului de magazin de tip Superstore, concept in care accentul s-a plasat pe maximizarea efectului oferit de modalitatea generoasa si sugestiva de prezentare a principalelor game de produse, precum si de implementarea de noi game inedite”, a declarat Annamaria Anton-Bakó, director de marketing PROGES.

Noile investitii:
PROGES Superstore Targu Mures din incinta European Retail Park dispune de o suprafata totala de 1200 mp si are 18 angajati in timp ce PROGES Superstore Bacau European Retail Park are o suprafata de 850 mp si un numar de 12 noi angajati. Investitia in cele 2 deschideri s-a ridicat la peste 1 milion de euro.

Superstore Bucuresti West Park Militari reprezinta al-4-lea magazin din Capitala fiind situat in apropierea Fashion House Outlet. Magazinul are o suprafata totala de 1350 mp si reprezinta etalonul pentru reteaua de magazine PROGES.

Conceptul:
Noile magazine PROGES se adreseaza atat celor care isi renoveaza locuintele pentru care oferim solutiile optime, precum si celor care doresc o amenajare urmand cele mai noi tendinte in domeniul amenajarilor interioare si pentru care calitatea nu reprezinta un compromis.

Conceptul de prezentare a gamelor de produse din cadrul acestor magazine tip Superstore ofera un numar nelimitat de combinatii pentru amenajarea spatiului de locuit, numarul de produse prezente in magazin depasind 10.000 de articole. In completarea gamei variate de produse, PROGES se distinge printr-o serie de servicii: consultanta de specialitate oferita de personalul special instruit, transport la cerere, comenzi speciale – posibilitatea de a avea acces la gamele integrale ale producatorilor de prestigiu, servicii de taiat si calcat, dar si cel mai avantajos serviciu de cusut la doar 1leu/ ml pentru perdele si draperii. La acestea se mai adauga si plata cu cardul, vanzari in rate, precum si garantarea celui mai bun raport pret-calitate.

Ca urmare a upgradarii continue a conceptului de magazin PROGES Superstore, precum si datorita maturizarii pietei, pe langa produsele considerate de baza, PROGES aduce si produse de top, acoperind astfel intreaga paleta de necesitati si stiluri. Astfel, amintim:

Tesaturile: covoare din lana, vascoza sau acrylic, dar si perdele si draperii exclusive.
Produse unicat: clientii se pot bucura de cel mai vechi design de covor din lume sau de covoare finisate manual, ori, la alegere, create cu ultimile tehnologii in domeniu.

Zona de produse pentru copii: este o premiera pentru PROGES si se regaseste in noile magazine PROGES Superstore. Este un spatiu unde gasim toate produsele create special pentru camera copilului (parchet laminat, covoare, mochete, draperii, perdele si accesorii).

Pe partea de parchet: pe langa modelele clasice de parchet, PROGES aduce in prim plan si parchetul triplustratificat Barlinek. Produs ecologic, natural, are o durata de viata de cel putin 25 de ani. Parchetul masiv exotic, un produs de lux, care imbina rafinamentul cu densitatea si durabilitatea esentelor exotice.

PROGES in Romania
Cu o istorie de 9 ani in domeniul amenajarilor interioare, PROGES si-a mentinut pozitia de top pe piata prin extinderea constanta a retelei ajungand la un numar de 50 de locatii, a crescut numarul de clienti corporate si a consolidat divizia de proiecte a grupului. Cifra de afaceri a grupului PROGES pentru anul 2008 a depasit 100 milioane de Euro.

PROGES Moldova si Ungaria
In luna februarie, PROGES a inaugurat primul Superstore din Republica Moldova, cu o suprafata de 1000 mp si in care au fost investiti 600 de mii de Euro. “Continuam planul de extindere a retelei de magazine PROGES si urmarim semnalele pietei in mod continuu si prin flexibilitatea de a reactiona care ne caracterizeaza, cautam si aplicam masurile optime pentru obtinerea unui rezultat pozitiv”, a declarat Annamaria Anton-Bakó, director de marketing PROGES.

In Ungaria au fost deschise, pana in prezent, 3 magazine PROGES (Nyregyhaza, Debrecen si Szeged) si un centru logistic la Szolnok. “Pentru anul 2009 avem in plan deschiderea a cel putin 3 noi locatii PROGES dar si cresterea portofoliului de clienti din randul persoanelor juridice”, a declarat Annamaria Anton-Bakó, director de marketing PROGES.

Despre RAN Events Communication

Despre PROGES

„Cel mai mic pret, cea mai mare diversitate!”
Prin produsele oferite, compania se adreseaza in aceeasi masura publicului larg de consumatori si specialistilor in amenajari interioare, designerilor si arhitectilor. Gamele si decorurile oferite acopera intreaga paleta de stiluri, iar echipa de consultanti prezenta in magazine sustine si completeaza alegerile clientilor prin asistenta de specialitate.


Annamaria Anton-Bako, Director Marketing: annamaria.anton@proges.ro
Manole Irina, partener comunicare RANEvents irina.manole@ranevents.eu


office@proges.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/ran-events-communication/proges-se-reinventeaza-si-isi-continua-dezvoltarea-pe-piata-locala