Recency Planning

Definitie Recency Planning

O teorie asupra efectului publicitatii care sustine ca o singura expunere la un mesaj publicitar este sufficient pentru a influenta cumpararea, daca data achizitiei este destul de apropiata de cea a expunerii. Punerea in practica a acestei teorii conduce la supraestimarea continuitatii in defavoarea metodelor de burst advertising. Provoaca la o planificare mai sigura a frecventei eficiente(vezi: Effective Frequency).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Recency Planning? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Recency Planning.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Recency Planning. Definitiile termenilor despre Recency Planning cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Recency Planning, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Recency Planning.