Relansare

Definitie Relansare

Actiune de reintroducere pe piata a unei marci de produs - comercializate in trecut de o firma, intr-o formula imbunatatita, in scopul dinamizarii vanzarilor, cresterii cotei de piata etc. Transformarile comerciale vizeaza componentele mixului de marketing - produs (forma, ambalaj, marcare etc), politica de pret, reteaua de distributie, strategia promotionala. V. repozitionare. Actiune comerciala de stimulare a interesului unui public determinat, care nu a raspuns unei oferte initiale (dar care este susceptibil sa devina cumparator al produsului) sau vechilor clienti care, in ultima perioada, nu au mai efectuat comenzi. Actiunea se poate face prin telefon, fax, mailing, marketing direct s.a.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Relansare? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Relansare.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Relansare. Definitiile termenilor despre Relansare cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Relansare, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Relansare.