Qlik este lider în Gartner Magic Quadrant pentru al șaselea an consecutiv

BUCURESTI - 9 februarie 2016

Comunicat tip Produse / Servicii in IT&C

București, 9 Februarie 2016 - Relevance Management, primul partener al Qlik în România, anunță că în cel mai important studiu privind piața de Business Intelligence la nivel global, care este realizat de compania de cercetare Gartner, platforma Qlik a fost plasată în cadranul liderilor, pentru al șaselea an consecutiv.

Qlik este lider în Gartner Magic Quadrant pentru al șaselea an consecutiv
 Ca prim partener al Qlik în România, suntem încântați de recunoașterea pe care Gartner o oferă soluților Qlik. E adevărat că ne surprinde magnitudinea schimbării, dar, în plan local, am observat că multe companii caută deja soluții ușor de utilizat, rapid de implementat și puternice ca nivel de complexitate. Succesul soluțiilor Qlik implementate de Relevance vine exact din faptul că putem să le arătăm oamenilor de afaceri rezultate tangibile, într-un timp foarte scurt! 

Ionuț Toader, CEO al Relevance

Studiul „Gartner Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms”, publicat în data de 4 februarie, plasează doar trei jucători în cadranul liderilor, iar unul dintre ei este Qlik.

În plus, studiul relevă că anul 2016 marchează o schimbare radicală în piața de Business Intelligence la nivel global. S-a încheiat trecerea de la raportarea condusă de IT către analiza și raportarea de tip self-service, condusă de oamenii de business. De acum, majoritatea companiilor vor soluții de BI moderne, care să le ofere oamenilor de business posibilitatea de a-și analiza activitatea singuri, repede și eficient.

Despre Cadranul Magic al platformele de Business Intelligence, Ionuț Toader, CEO al Relevance, a declarat: „Ca prim partener al Qlik în România, suntem încântați de recunoașterea pe care Gartner o oferă soluților Qlik. Cadranul Magic de la Gartner arată o schimbare foarte mare în piața de Business Intelligence, ceea ce anticipam și noi. E adevărat că ne surprinde magnitudinea schimbării, dar, în plan local, am observat că multe companii caută deja soluții ușor de utilizat, rapid de implementat și puternice ca nivel de complexitate. Succesul soluțiilor Qlik implementate de Relevance vine exact din faptul că putem să le arătăm oamenilor de afaceri rezultate tangibile, într-un timp foarte scurt!”

Qlik este un pionier al analizei și raportării in-memory asociative. Compania a introdus aceasta tehnologie în 1994 și a perfecționat-o continuu. La finalul lui 2014, Qlik a lansat Qlik Sense, o nouă platformă de Business Intelligence, bazată pe o tehnologie îmbunătățită, numită QIX Associative Data Indexing Engine. Prin intermediul celor mai recente produse, Qlik Sense și QlikView v12, Qlik pune la dispoziția companiilor din întreaga lume soluții de data discovery asociativ, într-un mediu vizual, de tip self-sevice, care are capabilități avansate pentru integrarea datelor din surse multiple, guvernanță, lucrul colaborativ și acces personalizat la informațiile relevante de pe orice dispozitiv: laptop, tabletă sau telefon.

Parteneriatul dintre Relevance și Qlik a început acum unsprezece ani cand piața soluțiilor de Business Intelligence în România era dominată de jucătorii tradiționali de soluții de raportare.

Relevance Management, companie românească lansată în anul 2004, oferă soluții complexe de Business Intelligence, Big Data și Data Warehouse. Echipa de experți a companiei lucrează pentru un portofoliu de peste 100 de clienți: de la retail și producție, la materiale de construcții, servicii medicale și banking. Printre companiile care au ales Relevance se regăsesc nume precum Danone, ING Bank România, Regina Maria, Actavis, Albalact, Automobile Bavaria, CrisTim, Electroprecizia, Saint Gobain, Cyrom, Casa Pane, Gothaer, Up România, Comfert.

Cadranul Magic reprezintă un instantaneu al pieței de BI globale, dintr-un anumit moment. Pentru realizarea acestuia, Gartner evaluează ofertele furnizorilor, produsele actuale, feedbackul direct al consumatorilor și strategiile generale, precum și inițiativele viitoare și direcția de dezvoltare a produsului.

Compania americană Gartner este lider mondial în cercetarea IT, având clienți peste 10.000 de companii din 90 de țări. Fondată în 1979, Gartner are 7.600 de asociați, dintre care mai mult de 1.600 de analiști de cercetare și consultanți.

Important! Gartner nu susține niciun furnizor de BI. Produsele sau serviciile prezentate în studiile sale nu le recomandă utilizatorilor de tehnologie să îi aleagă numai pe distribuitorii cu cel mai mare rating sau cu oricare alt statut. Studiile Gartner reprezintă opiniile organizației de cercetare Gartner și nu ar trebui să fie catalogate ca rapoarte oficiale. Gartner respinge toate garanțiile, explicite sau implicite, cu privire la „Magic Quadrant for Business Intelligence and Analytics Platforms”, inclusiv orice garanții comerciale sau dedicate unui anumit scop.

Despre Relevance Management

-------------------------------------------------------
Cu o istorie de 11 ani pe piaţă, Relevance oferă soluţii complexe de Business Intelligence, Big Data şi Data Warehouse.