Repetition

Definitie Repetition

Expunerea unui public tinta la acelasi mesaj publicitar in mod repetat. Se presupune ca mai multe repetitii sunt necesare pentru ca: a) mesajul sa ajunga la publicul tinta si b) pentru eficienta comunicarii(vezi: Frequency, Effective Frequency, Recency Planning).

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Repetition? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Repetition.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Repetition. Definitiile termenilor despre Repetition cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Repetition, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Repetition.