Re:ply asigura campania de comunicare CLAL

BUCURESTI - 11 decembrie 2007

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Compania de comunicare Re:ply realizeaza noua campanie a CLAL Romania. In urma castigarii pitch-ului organizat de CLAL, agentia va furniza pentru noul client servicii de consultanta, strategie, creatie si coordonarea tuturor activitatilor desfasurate.

„Intr-un moment in care piata este concentrata pe oferta asigurarilor de viata si a pensiilor private, CLAL Romania urmareste sa atraga clienti pentru portofoliul sau non-life. Credem ca aceste premise sunt foarte bune, intrucat ne ajuta avantajele competitive relevante pentru consumator. In jurul acestora am si construit propunerea de comunicare agreata pentru urmatoarele 12 luni“, declara Cristina Rusen, Client Service Director, din partea agentiei.

„Piata asigurarilor generale este una foarte competitiva, drept urmare si produsele CLAL Romania sunt create tinand cont de nevoile clientului si de dinamica pietei. Este vital pentru clientii nostri sa stie care sunt avantajele pe care noi le oferim, aspect care a fost foarte bine inteles si punctat in campania propusa de Re:ply”, declara Laura Andronescu, Director Marketing si Vanzari Canale Retail.

CLAL Romania activeaza pe piata romaneasca din 2006 si face parte din grupul israelian IDB, ce detine 23% din piata asigurarilor din Israel. Domeniul de activitate al companiei sunt asigurarile non-viata, oferind pietei romanesti un pachet complet de produse. Oferta de asigurari este personalizata atat pentru persoane fizice, cat si pentru societati comerciale.

Re:ply va dezvolta si implementa in urmatoarele 12 luni o complexa campanie tactica pentru promovarea produselor si serviciilor CLAL Romania. Campania va pune in valoare atributele diferentiatoare ale serviciilor companiei, cele mai importante dintre acestea fiind calitatea, rapiditatea si lipsa birocratiei. Asigurarile pot fi incheiate simplu si rapid, si prin telefon – aceasta fiind o insusire unica pentru piata asigurarilor din Romania.

Primul flight al campaniei se desfasoara in perioada decembrie 2007 – ianuarie 2008 si promoveaza asigurarile RCA si Casco. Mix-ul de media cuprinde: TV, radio, presa, web, precum si activitati BTL. Strategia de media si implementarea sunt dezvoltate impreuna cu Velvet Media, sub supervizarea Re:ply.

Echipa Re:ply alocata acestui proiect este formata din: Cristina Rusen (Client Service Director), Florina Ionescu (Senior Account Manager), Andra Dobondi (Copywriter), Daniel Nanboe (Art Director), Andrei Radu (Foto editor), Razvan Banica si Alex Busuioceanu (Fotografi). Din partea CLAL Romania, echipa implicata in acest proiect este formata din: Laura Andronescu (Sales & Marketing Manager Retail Channels) si Daniela Vasile (Deputy General Manager).

Despre Re:ply Marketing

Re:ply este o companie specializata in publishing si advertising.
In portofoliul de clienti al companiei se afla Petrom, UPC, Dacia, Sensiblu, Baneasa, Grupul Realitatea-Catavencu, B1, Europolis, Distrigaz Sud.


Tel: +40 (21) 319 04 22
office@reply.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/reply-marketing/reply-asigura-campania-de-comunicare-clal