Repositioning

Definitie Repositioning

Grija ca un produs sau brand sa ocupe o alta pozitie clara si usor de recunoscut pe piata si in mintile consumatorilor clienti, alta decat cea ocupata in prezent repozitionarea poate fi necesara sau de preferat daca asteptarile de vanzari nu sunt indeplinite, sau pentru a permite introducerea pe piata a unui nou produs sau brand, sau unul similar. Vezi Market Positioning.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Repositioning? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Repositioning.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Repositioning. Definitiile termenilor despre Repositioning cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Repositioning, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Repositioning.