Repozitionare a marcii

Definitie Repozitionare a marcii

Strategie adoptata de o companie care proceseaza, la un moment dat, la o transformare de esenta a imaginii sale - si a convingerilor cumparatorilor privind marca respectiva, sau in atributele cunoscute ale produselor, cum ar fi: modificarea ambalajului, a pretului, schimbarea retelei de distributie sau chiar a numelui de marca s.a. Aceasta masura este necesara pentru corectarea deficientelor aparute, la un moment dat, in ceea ce priveste imaginea si convingerile consumatorilor despre marca respectiva, evidentierea acelor atribute ale marcii apreciate de cumparatori, realizarea unor modele noi, cu performante superioare, in concordanta cu potentialul firmei si cerintele pietei s.a.

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Repozitionare a marcii? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Repozitionare a marcii.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Repozitionare a marcii. Definitiile termenilor despre Repozitionare a marcii cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Repozitionare a marcii, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Repozitionare a marcii.