'MARKETING STORY”, manual de marketing configurat pentru particularitatile pietei din Romania

BUCURESTI - 22 octombrie 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate

Calin GEORGESCU, Vice-president Corporate Communications in cadrul Moore Stephens Riff isi va lansa prima sa carte,”MARKETING STORY”, un manual adaptat la specificul activitatii de marketing de la noi din tara.

„MARKETING STORY - O initiere in arta de a crea si de a spune povesti care ating obiective de piata” este un inedit ghid pentru acest domeniu, bazat pe adaptarea structurilor dramaturgice la mesajele de marketing, dar si pe o experienta de 15 ani in piata din Romania, alaturi de unele dintre cele mai cunoscute companii romanesti si internationale.
Volumul, de 96 de pagini, va fi lansat pe piata la 1 decembrie, in doua formate editoriale: unul clasic si altul complet nou pentru piata din Romania, „o noua forma de carte”, asa cum o defineste autorul.

Calin Georgescu s-a facut cunoscut in piata ca fiind unul dintre principalele „motoare” creative si de marketing ale grupului Mediapro de pana in 2000, a condus agentia de publicitate Young & Rubicam Mediapro si a creat si lansat aprope toate brandurile de broadcasting si publishing ale Mediapro, de la ProTv şi Acasa, pana la Playboy si Ziarul Financiar. Creator al unor slogane celebre, cum ar fi „Te uiti si castigi”, „Traieste-ti viata!”„Un radio de milioane de romani” sau „Stiri sau nu stii”, Calin Georgescu a creat sau condus campanii de marketing pentru PrimaTV, EuropaFM, printre altii - si a creat si lansat alte cateva televiziuni si radiouri din Romania.
In ultima perioda, Calin Georgescu s-a implicat in piata de fuziuni si achizitii de companii si a fondat, impreuna cu un grup de parteneri, New Business Brokers, o societate specializata in a gasi cumparatori internationali pentru companiile romanesti. In prezent, se afla alaturi de filiala romaneasca a Moore Stephens, una dintre primele zece multinationale care opereza in Romania in domeniul serviciilor financiare.

DESPRE CARTE: „Marketing Story” este accesibila tuturor prin stilul rapid, fluent, jurnalistic si este un ghid practic care ii sprijina pe cei care gandesc marketingul firmelor mici si mijlocii, patroni sau directori de marketing, dar şi pe oamenii de marketing din marile companii să isi structureze si sa formuleze campanii de marketing eficiente.
Plecand de la elemente din teoria literaturii, cartea arata cum transferul structurilor discursului dramatic in structura mesajului de marketing poate „exploda” eficienta comunicarii de marketing. Cartea propune un nou model de constructie a „povestilor” de marketing care ar putea sta la baza campaniilor de comunicare si promovare.
In acelasi timp, „Marketing Story” compara teoriile de marketing existente cu practica din Romania si ofera un manual de realizare a strategiilor si planificarilor de marketing, adaptat conditiilor specifice de la noi.
Sunt prezentate studii de caz din marketingul celor mai cunoscute companii romanesti, insotite de o viziune la rece asupra viitorului consumerist al Romaniei.
Continutul este pigmentat de fragmente autobiografice, in care descrierea unor intamplari adevarate, din spatele usilor inchise ale salilor de conferinta, ocazioneaza intalnirea cu nume cunoscute ale businessului din Romania, in ipostaze care pot face deliciul celor care vor sa inteleaga latura umana din spatele figurii publice.

„Marketing Story” este o carte necesara pentru ca „umanizeaza” marketingul, inlaturand „perdeaua de fum” a teoriilor lipsite de aplicabilitate in Romania si in acelasi timp este o carte utila in business, pentru ca ofera formule simple, usor de aplicat in managementul curent de marketing din Romania.
„Colonizarea tarii prin marketing continua, iar noi asimilam totul, asa cum dacii i-au asimilat pe romani. Procesul pare inevitabil, deci vreau sa il grabesc, sa contribui si eu la decodificarea marketingului corporatist, pentru a afirma identitatea nationala a poporului de marketeri romani, un popor care vorbeste marketing pe englezeste si il face pe romaneste. Pe scurt, „Marketing Story” vrea sa faca lobby in favoarea lobului de marketing din creierul de business al intreprinzatorului roman.”

Despre Riff Holding International

Cartea va fi editata si tiparita de catre autor si va fi distribuita in reteaua de librarii si la chioscurile de ziare din toata tara, incepand din luna decembrie a acestui an.

Diana Guţu
PR Specialist RiffComm
diana.gutu@riff.ro

diana.gutu@riff.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/riff-holding-international/marketing-story-manual-de-marketing-configurat-pentru-particularitatile-pietei-din-romania