Lansare proiect POSDRU ID 55465 - Întreprinderile româneşti în contextul schimbării

BUCURESTI - 28 decembrie 2010

Comunicat tip Administrativ / Management in Afaceri

RODA Business Consulting SRL din Bucureşti, în parteneriat cu Fundaţia CORONA din Iaşi şi Centrul de Afaceri MASTER din Deva, implementează începând cu data de 02.12.2010 proiectul strategic „Întreprinderile româneşti în contextul schimbării” - proiect POSDRU ID 55465.

Lansare proiect  POSDRU ID 55465 - Întreprinderile româneşti în contextul schimbării

Investeşte în oameni!

Proiect cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin:

Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013

Axa prioritară 3 „Creşterea adaptabilităţii lucrătorilor şi a întreprinderilor”

Domeniul Major de Intervenţie 3.2. „Competenţe pentru competitivitate”

Titlul proiectului:  „Întreprinderile româneşti în contextul schimbării” - Program de Formare, Consultanţă şi Asistenţă a întreprinderilor pentru promovarea adaptabilităţii şi introducerea de noi soluţii organizatorice (FCA)

Numărul de identificare al contractului: POSDRU/81/3.2./S/55465

 

COMUNICAT DE PRESĂ

 

RODA Business Consulting SRL din Bucureşti, în parteneriat cu Fundaţia CORONA din Iaşi şi Centrul de Afaceri MASTER din Deva, implementează începând cu data de 02.12.2010 proiectul strategic cu titlul „Întreprinderile româneşti în contextul schimbării” - Program de Formare, Consultanţă şi Asistenţă a întreprinderilor pentru promovarea adaptabilităţii şi introducerea de noi soluţii organizatorice (FCA).

Proiectul se va derula pe o perioadă de 3 ani şi este cofinanţat din FONDUL SOCIAL EUROPEAN prin Programul Operaţional Sectorial pentru Dezvoltarea Resurselor Umane 2007 – 2013, Axa prioritară 3: Creșterea adaptabilităţii lucrătorilor şi a întreprinderilor, Domeniul Major de Intervenţie 3.2. - Competenţe pentru competitivitate.

Obiectivul general al proiectului îl constituie îmbunătăţirea adaptabilităţii întreprinderilor româneşti la condiţiile socio-economice în schimbare, în vederea creşterii capacităţii interne a firmelor de dezvoltare a resurselor umane proprii şi introducerii de noi forme organizatorice.

În proiect va fi dezvoltat şi implementat un program integrat de consultanţă, formare şi asistenţă adresat întreprinderilor pregătite, capabile şi adaptabile în scopul creşterii eficienţei prin dezvoltarea capacităţii de adaptare şi (re)organizare internă a acestora în funcţie de cerinţele contextului socio-economic actual. Consultanţa, modulele de pregătire şi cursurile adaptate necesităţilor întreprinderilor furnizate prin proiect vor contribui pe termen lung la adoptarea unor sisteme moderne de îmbunătăţire a managementului, productivităţii, flexibilităţii şi competitivităţii întreprinderilor din grupul ţintă.

Obiectivele specifice ale proiectului:

1) Promovarea, dezvoltarea şi asistarea în implementarea de metode noi, inovatoare şi mai productive de organizare a muncii la nivelul a 96 de întreprinderi de la nivel naţional vizând instruirea specifică în management şi organizarea muncii a 480 manageri de toate nivelurile din întreprinderile respective.

Consultanţa furnizată în proiect urmăreşte identificarea nevoilor specifice de adaptare a întreprinderilor, analiza, dezvoltarea şi asistenţa în implementarea proceselor de reorganizare internă în vederea creşterii productivităţii muncii şi armonizării activităţii profesionale cu viaţa de familie a angajaţilor.

Instruirea specifică a managerilor asigură competenţele şi aptitudinile necesare implementării şi susţinerii proceselor de reorganizare internă a întreprinderilor. Un total de 480 de manageri (top/middle/executive) vor participa la programe de formare profesională în domeniul managementului şi organizării muncii şi 96 de întreprinderi din toată ţara vor beneficia de consultanţă şi asistentă în scopul dezvoltării şi adoptării de noi forme de organizare a muncii.

2) Dezvoltarea competenţelor manageriale în domeniul protecţiei mediului şi controlului poluării la nivelul a 45 de manageri din întreprinderile din grupul ţintă care desfăşoară activităţi cu impact asupra mediului.

În proiect va fi furnizat un program de formare profesională în meseria manager al sistemului de management de mediu (COR 242304); rezultat obţinut: 45 de manageri cu competenţe certificate în domeniu.

Activităţile specifice ale proiectului vor fi dublate de un demers de informare şi responsabilizare a publicului larg, în special a mediului de afaceri, cu privire la principiile egalităţii de şanse în câmpul muncii şi necesitatea protecţiei grupurilor vulnerabile. Campania de informare şi responsabilizare derulată în proiect contribuie pe termen mediu şi lung la schimbarea atitudinii sociale şi stereotipurilor faţă de grupurile vulnerabile la locul de muncă.

Pentru informaţii suplimentare vă rugăm să ne contactaţi la următoarele date de contact:

Adresa: Calea Văcărești nr. 252-254, etaj 4, sector 4 - cod 040062, Bucureşti

Tel. 021 3305021; Fax: 031 8165627

E-mail: labirou@rodaconsulting.ro

Persoana de contact: Antoaneta TILEA – asistent manager

Despre RODA Business Consulting SRL

RODA Business Consulting este specializata in consultanta si instruire de afaceri - furnizor autorizat CNFPA de formare profesionala. Misiunea noastra este sa contribuim la cresterea performantelor manageriale si de business ale clientilor nostri prin oferirea de solutii atent personalizate de training si consultanta, prin dezvoltarea unei atitudini antreprenoriale responsabile si asumarea viitorului afacerii.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/roda-business-consulting-srl/lansare-proiect-posdru-id-55465-intreprinderile-romanesti-in-contextul-schimbarii