Castigatorii editiei a 2-a a TOP Corporate Awards Sau cat mai investesc companiile in proiectele sociale

BUCURESTI - 4 octombrie 2007

Comunicat tip General in Afaceri

Pe 1 octombrie 2007 a avut loc a 2-a editie a TOP Corporate Awards in cadrul Conferintei Anuale a Forumului Donatorilor din Romania, ocazie cu care au fost acordate premii celor mai implicate companii in proiecte sociale.

Castigatorii editiei a 2-a a TOP Corporate Awards Sau cat mai investesc companiile in proiectele sociale

Pe primele trei locuri din TOP 10 Romania,se afla Petrom SA cu peste 2,5 milione de euro, Vodafone Romania cu aproape 2 milioane de euro, Holcim Romania cu 700.000 euro.

Mihaela Radulescu – primul membru de onoare al Forumului Donatorilor din Romania a gazduit ceremonia de premiere. Castigatorii pentru fiecare dintre categorii au fost umatorii: Agricola International Bacau a primit diploma pentru rapiditatea reactie, fiind prima companie care a raspuns la chestionarul lansat de Forum. Premiul pentru cea mai mare suma investita prin donatii in bani a fost castigat de Vodafone Romania si inmanat de Sorin Freciu de la The Money Channel, premiul pentru cea mai generoasa companie a fost inmanat de Adela Jansen de la BRD SGS companiei Mol Romania (2,2% din profitul brut al companiei din anul financiar 2006 directionat catre proiecte sociale). Premiul pentru cea mai mare suma orientata catre proiecte sociale a fost castigat de Petrom SA si inmant de Potozky László, Presedintele Forumului Donatorilor din Romania.

Daca prima editie a fost marcata de „confidentialitatea datelor financiare solicitate”, la a 2-a editie aceasta situatie nu s-a repetat.

Daca in 2006, firmele prezente in TOP 10 Corporate suma investita in proiecte sociale nu atingea 3 milioane de euro si plasa Romania pe penultimul loc in cadrul tarilor din Europa Centrala si de Est implicate in acest proiect. In 2007, TOP 10 reuneste companii care au investit peste 7 milioane de euro pentru actiuni sociale. Fata de anul trecut in TOP 10 au intrat firme cu bugete pentru proiecte sociale de peste 100.000 euro.

Topul are la baza modelul Forbes si the Guardian, si pentru Europa Centrala si de Est instrumentul de baza este un chestionar in care sunt intrebari legate de tipul de companies, numarul de angajati, cifra de afaceri, profitul brut, sumele pentru donatii in bani, servicii, in natura si sponsorizari. Castigatorii si premiile speciale la a 2-a editie a TOP CORPORATE au fost decise de catre un juriu format din: Ioana Avadani – Centrul de Jurnalism Independent, Cristian Niculescu – Re:ply Communication si Florin Moisa - Centrul de Resurse pentru Comunitatile de Romi.

Despre Romanian Donors' Forum

Conferinta este organizata de FDR ca parte din proiectul regional CEENERGI – Central and Eastern European Network for Responsable Giving.

Proiectul este finantat de C.S.Mott Foundation si Trust for Civil Society in Central and Eastern Europe, iar partenerii media sunt Agentia NewsIn, Euractiv, Hotnews si The Money Channel.



Pentru detalii suplimentare nu ezitati sa ne contactati la telefon/fax: 021-311 88 11 sau prin email: ceenergi@donorsforum.ro, Magdalena Stoian, Director Executiv, Forumul Donatorilor din Romania.

ceenergi@donorsforum.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/romanian-donors-forum/castigatorii-editiei-a-2-a-a-top-corporate-awards-sau-cat-mai-investesc-companiile-in-proiectele-sociale