Se apropie editia de toamna a Targului de Turism al Romaniei 2012 Cel mai mare eveniment din Romania dedicat industriei ospitalitatii

BUCURESTI - 29 octombrie 2012

Comunicat tip General in Turism

De o importanta majora pentru sectorul turismului, Targul de Turism al Romaniei organizat la ROMEXPO, reuneste anual, in doua editii, elita firmelor de profil atat din tara, cat si din intreaga lume.

Se apropie editia de toamna a Targului de Turism al Romaniei 2012 Cel mai mare eveniment din Romania dedicat industriei ospitalitatii

Cea de-a doua editie din acest an va avea loc in perioada 15-18 noiembrie in Pavilioanele C1, C2, C4 si C5 – ROMEXPO si se va axa, in principal, pe promovarea ofertelor turistice de ski din tara si strainatate, a destinatiilor exotice, aflate in plin sezon, cat si  a regiunilor turistice din Romania.

 

La targ vor expune cele mai importante firme de profil, agentii de turism si tour-operatori, hoteluri si pensiuni, agentii de asigurari si banci, organizatori de congrese si turism de afaceri, organizatii patronale si asociatii profesionale, organizatii de promovare a turismului din strainatate, oficii, organizatii si institutii de promovare a regiunilor turistice din Romania, dar si prestatori de servicii de transport, de cazare si de agrement. In acelasi timp, vor fi prezente edituri si institutii culturale, dar si reprezentanti ai presei din domeniu: televiziuni, reviste, site-uri si blog-uri consacrate.

 

Cu aceasta ocazie, vor fi prezentate oferte de turism pentru sezonul de iarna / primavara atat în Romania, cat si în strainatate: turism cultural, rural si de business, turism de tratament, destinatii exotice, croaziere, turism de aventura etc.

 

Pentru un plus de impact, companiile participante vor prezenta sub conceptul “instant booking” oferte si discount-uri atractive, valabile doar pe perioada desfasurarii evenimentului.

 

Organizatorii vor prezenta, si in acest an, special pentru publicul interesat, un bogat program de evenimente conexe – conferinte, seminarii, programe artistice, lansari de carte, prezentari de documentare, expozitii de fotografie.

 

Referitor la segmentul business-to-business, targul reprezinta, pentru firmele expozante, o importanta platforma de reinnoire a relatiilor existente, de fidelizare a partenerilor traditionali, dar si de stabilire de noi contacte si contracte. Astfel, Targul de Turism al Romaniei isi propune sa contribuie la consolidarea industriei turismului din Romania, atat prin promovarea zonelor de atractie turistica si a serviciilor din tara noastra, cat si prin organizarea de seminarii menite sa aduca in atentia autoritatilor dificultatile din acest domeniu.

 

Editia de primavara 2012 in cifre

 

Gazduind un numar de 230 de companii, din 28 de tari si peste 50 orase si zone turistice din Romania, targul a inregistrat un nou record, de data aceasta, in materie de vizitatori: peste 25.000 de persoane interesate de vacante si calatorii au vizitat standurile amplasate pe o suprafata de 15.000 metri patrati, insumand arealul a 6 pavilioane din Centrul Expozitional Romexpo.

 

 

 

 

Organizatori:

Targul de Turism al Romaniei este un eveniment organizat de catre Romexpo si Camerele de Comert si Industrie din Romania, in parteneriat cu ANAT – Asociatia Nationala a Agentiilor de Turism din Romania, FPTR – Federatia Patronatelor din Turismul Romanesc, ANTREC – Asociatia Nationala de Turism Rural Ecologic si Cultural si OPTBR – Organizatia Patronala a Turismului Balnear din Romania.

 

www.targuldeturism.ro

Taguri: turismTTR
Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/romexpo/se-apropie-editia-de-toamna-a-targului-de-turism-al-romaniei-2012-cel-mai-mare-eveniment-din-romania-dedicat-industriei-ospitalitatii