Identificati si clasificati reactiile si opiniile clientilor cu SPSS Text Analysis for Surveys 3.0

BUCURESTI - 23 februarie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Compania SPSS (Nasdaq: SPSS - News), lider global in furnizare de software si solutii pentru analize predictive, anunta astazi solutia SPSS Text Analysis for Surveys 3.0, care salveaza timp si bani pentru ca organizatiile din domeniul comercial si guvernamental sa extraga, clasifice si analizeze raspunsurile text la intrebarile deschise din chestionare.

Identificati si clasificati reactiile si opiniile clientilor cu SPSS Text Analysis for Surveys 3.0

Organizatiile au oportunitati valoroase de a colecta „vocea clientului” (VoC) prin diverse puncte de contact, cum sunt chestionarele telefonice, de pe paginile de intenet si din interactiunile directe. Cuvintele exacte exprimate in raspunsurile text la intrebarile deschise ofera sensuri ascunse ale modului sincer in care clientii gandesc si simt.

Despre SPSS Inc.

SPSS Inc. (NASDAQ: SPSS) este un important furnizor mondial de programe şi soluţii de predicţie analitică. Tehnologia de predicţie analitică stabileşte legături între date şi acţiuni strategice eficiente prin tragerea de concluzii pertinente cu privire la condiţiile curente şi la evenimentele critice din viitor. Peste 250.000 de clienţi din domeniul comercial, academic şi public se bazează pe tehnologia SPSS pentru facilitarea creşterii veniturilor, a reducerii costurilor, îmbunătăţirii unor procese importante şi detecţia şi prevenirea fraudei. Peste 95% din companiile de pe lista Fortune 1000 sunt cliente ale firmei SPSS. Fondată în 1968, SPSS are sediul central la Chicago, Illinois. Pentru informaţii suplimentare, vă rugăm să vizitaţi www.spss.com.

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/romsym-data/identificati-si-clasificati-reactiile-si-opiniile-clientilor-cu-spss-text-analysis-for-surveys-3-0