ManageEngine anunta disponibilitatea pe plan general a solutiei ManageEngine IT360, o suita de management in cazul serviciilor din mediul afacerilor (Business Service Management - BSM), suita usor de utilizat si la un pret accesibil

BUCURESTI - 26 octombrie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Abordarea ManageEngine aduce o noua perspectiva in ceea ce priveste impactul in afaceri, asupra managementului infrastructurii, fara cheltuieli de tip “up-front” sau implementari lungi ale suitelor BSM traditionale

ManageEngine anunta disponibilitatea pe plan general a solutiei ManageEngine IT360, o suita de management in cazul serviciilor din mediul afacerilor (Business Service Management - BSM), suita usor de utilizat si la un pret accesibil

Cei de la ManageEngine, autorii binecunoscutei si eficientei suite de solutii software de management pentru retele, sisteme si securitate, au anuntat astazi disponibilitatea pe plan general a ManageEngine IT360, o solutie integrata de management in cazul serviciilor din mediul afacerilor (Business Service Management - BSM), solutie care ofera multe posibilitati, este usor de utilizat si este furnizata la un pret accesibil. Feedback-ul din partea clientilor, pentru versiunea Beta, a fost esential la proiectarea suitei ManageEngine IT360, care ilustreaza modul in care performantele serverelor, aplicatiilor, segmentelor de retea, precum si multe altele, au impact asupra operatiilor in afaceri.
Interfata pentru Business Dashboard prezenta la ManageEngine IT360 afiseaza componentele care alcatuiesc reteaua unei organizatii si variatele servicii in afaceri pentru care acele componente ofera suport. Business Dashboard-urile pot fi personalizate pentru functii de tip “job” specifice – de la administratorul IT, pana la CIO – la un nivel de detaliu corespunzator fiecarui rol in parte.
Ceea ce intra in Business Dashboard la ManageEngine IT360 este o suita integrata de solutii software pentru managementul retelelor, sistemelor si aplicatiilor. Adesea, administratorii vor realiza managementul diferitelor componente hardware si software ca entitati de sine-statatoare, care creaza o gramada de informatii si nu ofera posibilitatea de a vedea indeaproape cum lucreaza fiecare componenta in sensul oferirii de suport pentru operatiile specifice afacerii respective.
ManageEngine IT360 doboara aceste bariere ale managementului, prin furnizarea unei singure console de management centrale prin care pot fi monitorizate starea, disponibilitatea si performanta mediilor IT eterogene din zilele noastre – din acestea facand parte si serverele de fisiere cu sisteme de operare Windows, Linux si UNIX, serverele de aplicatii, segmentele LAN si WAN, sistemele ERP, bazele de date; serverele de mail, tranzactiile Java si alte servicii bazate pe Web, dar fiind oferit si nivelul de suport pe care mediul IT il ofera afacerii.
ManageEngine IT360 face inca un pas inainte prin faptul ca include un “ITIL ready Service Desk” integrat, care are printre caracteristici si “automated trouble ticketing”, completa cu managementul incidentelor, managementul problemelor, managementul modificarilor, o baza de cunostinte si informatii, precum si multe altele, reducand complexitatea workflow-urilor din productie si facand mai usoara, pentru administratorii IT, rularea operatiilor eficiente. Exista legatura intre “ticket status” si serviciile individuale de tip “business” in dashboard-urile individuale.
“Munca noastra pe parcursul ultimilor sapte ani, proiectand solutii software pentru managementul companiilor, solutii mai usor de utilizat si la preturi mai accesibile, ne permite sa oferim astazi o solutie inteligenta denumita “ManageEngine IT360” – ducand managementul de tip “Business Service Management” maselor”, a afirmat Girish Mathrubootham, Vice-Presedinte al ManageEngine. “Oamenii vor sa stie ce se intampla in departamentul IT al lor si cum este afectata afacerea. Insa nu doresc sa cheltuiasca sume enorme sau sa petreaca luni intregi implementand o solutie care sa le ofere ceea ce le trebuie. Noi consideram ca am venit in intampinarea nevoilor de tehnologie ale pietei si preocuparilor legate de bugetul companiilor prin aceasta lansare a solutiei ManageEngine IT360.”

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/romsym-data/manageengine-anunta-disponibilitatea-pe-plan-general-a-solutiei-manageengine-it360-o-suita-de-management-in-cazul-serviciilor-din-mediul-afacerilor-business-service-management-bsm-suita-usor-de-utilizat-si-la-un-pret-accesibil