Procter & Gamble foloseste SPSS Predictive Analytics pentru studii de produs si de branding

BUCURESTI - 29 iulie 2009

Comunicat tip General in IT&C

Folosind intreg portofoliul de software de analiza predictiva, Procter&Gamble plaseaza clientul pe primul plan

Procter & Gamble foloseste SPSS Predictive Analytics pentru studii de produs si de branding

Procter & Gamble se afla printre tot mai numeroasele companii de bunuri de larg consum care apeleaza la Predictive Analytics pentu a obtine o vedere completa asupra atitudinillor si preferintelor clientilor fata de produsele lor. Cu ajutorul Predictive Analytics Software (PASW) de la SPSS Inc. (Nasdaq: SPSS), Procter & Gamble, un nume familiar in bunuri de consum, este capabil sa extraga si analizeze raspunsul direct, folosind puterea vitala a Vocii Clientului in optimizarea studiilor de marketing si evaluarii brandului.

Procter & Gamble (P&G), fabricantul marcilor atat de iubite Tide®, Pampers®, Pantene® si Crest®, este pionier in the utilizarea Predictive Analytics. In baza increderii de aproape un deceniu in SPSS Predictive Analytics Software, P&G a obtinut o intelegere profunda a clientilor si tendintelor pietei.
Patrick Hogan, manager pentru solutii de cercetare asupra clientilor laP&G afirma “La P&G, noi credem ca inalta calitate si studiile de marketing focalizate sunt instrumente indispensabile pentru o dezvoltare de succes si pentru marketingul produselor noastre de larg consum. SPSS Predictive Analytics Software este o componenta cu mare influenta in intelegerea modului cum clientii gandesc despre si interactioneaza cu produsele noastre, cum iau decizia sa cumpere si cum raspund la idei noi.”

Cu PASW Data Collection (anterior denumit Dimensions), PASW Statistics (fostul SPSS Statistics), PASW Modeler (numit pana acum Clementine) si PASW Collaboration & Deployment Services (fostul Predictive Enterprise Services), P&G captureaza informatia despre clienti, despre atitudini si opinii asupra ofertei si astfel extrage si pune la lucru datele, in transformarea acestor informatii in idei novatoare.

Mai exact, P&G foloseste PASW Data Collection pentru managementul intregului ciclu de cercetare, prin construirea si aplicarea chestionarelor, trimitand rapid feedback spre analisti si aducand un mare plus de eficienta procesului. PASW Data Collection ofera o solutie deschisa, scalabila si personalizabila pentru studiile globale, multi-canal ale P&G si pentru nevoile de raportare. SPSS Predictive Analytics Software permite si mai buna identificare a preferintelor clientilor P&G.

Hogan continua spunand ca “SPSS Predictive Analytics Software a permis P&G sa isi optimizeze studiile si sa le execute la standarde ridicate, de calitate si comparabilitate de-lungul globului. Cu Predictive Analytics Software, organizatia noastra a facut pasi importanti in promovarea eficienta a marcilor, cu efecte ce constau in economii considerabile si valoare pentru client.”

Jack Noonan, presedinte si CEO al SPSS Inc., spunea “SPSS Predictive Analytics Software permite organizatiilor sa inteleaga mai bine si sa previzioneze comportamente viitoare, incorporand datele atitudinale colectate din interactiunile naturale cu clientii sau ca parte a initiativelor structurate de raspuns. Organizatii ca P&G recunosc importanta intelegerii clare, detaliate a ceea ce gandesc clientii si folosesc aceasta informatie in optimizarea proceselor afacerii, sporind calitatea procesului decizional si permitand ghidarea, optimizarea si automatizarea deciziilor.”

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/romsym-data/procter-gamble-foloseste-spss-predictive-analytics-pentru-studii-de-produs-si-de-branding