CURSURI INTERCATIVE OCTOMBRIE 2006

BUCURESTI - 6 octombrie 2006

Comunicat tip General in Afaceri

RTH CONSULTING va invita sa participati la urmatoarele cursuri:
11-12 octombrie 2006
“TEHNICI PROFESIONALE DE GESTIONARE A RELATIEI CU CLIENTII - CUSTOMER CARE”
18-19 octombrie 2006
“PROCESUL DE MONITORIZARE SI GESTIONARE A ECHIPEI DE VANZARI”
25-26 octombrie 2006

“MANAGEMENTUL APROVIZIONARII SI AL ACHIZITIILOR PROFESIONALE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta prin:
 Identificarea calitatilor native ale unui buyer si ale celor ce trebuie dobandite;
 Conturarea profilului ideal al buyer-ului;
 Cunoasterea structurii si organizarii achizitiilor;
 Previziunea evolutiei si dezvoltarea achizitiilor;
 Descoperirea principalelor variabile si constrangeri ale unei achizitii;
 Descrierea modalitatilor de delegare a responsabilitatilor de achizitie;
 Identificarea tipologiilor achizitiilor;
 Deslusirea mecanismelor care influenteaza decizia de cumparare;
 Conturarea tiplologiei deciziilor de cumparare (tactice, operationale, strategice);
 Descoperirea procesului de negociere a achizitiilor (definitie, scop, avantaje);
 Identificarea etapelor procesului de negociere;
 Prezentarea barierelor si capcanelor in negociere;
 Cunoasterea tipologiei obiectiilor unei negocieri;
 Evidentierea principalelor strategii, tehnici si tactici ale procesului de negociere.
Categoria vizata: personal achizitii, negociatori

“TEHNICI PROFESIONALE DE GESTIONARE A RELATIEI CU CLIENTII - CUSTOMER CARE”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea gestionarii eficiente a relatiei cu clientii prin:
 Cunoasterea structurii companiei si a relatiei dintre membrii acesteia;
 Insusirea valorilor si viziunii strategice a companiei si a modului in care trebuie sa actioneze pentru a le pune in practica;
 Constientizarea propriilor responsabilitati si a recompenselor morale pe care le implica activitatea pe care o desfasoara precum si rolul pe care fiecare il are in cadrul echipelor de lucru;
 Identificarea responsabilitatilor in relatia cu compania si clientii si necesitatea comunicarii eficiente in ambele directii;
 Orientarea catre client si constientizarea responsabilitatii fata de maximizarea afacerii;
 Insusirea modalitatilor de atragere a clientilor si obtinerea unor relatii pe termen indelungat;
 Cunoasterea modalitatilor de prezentare telefonica si fizica in relatia cu un client si formarea imaginii pozitive a companiei;
 Invatarea tehnicilor de construire a unei imagini profesionale in relatia cu clientul si a modalitatilor de diferentiere a produselor si serviciilor proprii de cele ale concurentei prin atitudine si profesionalism;
 Identificarea modalitatilor adecvate de intelegere a clientilor si de fidelizare si obtinere a parteneriatelor pe termen lung;
 Clasificarea tipologiilor comportamentale ale clientului si modaliatea de abordare a fiecareia dintre acestea;
 Insusirea tehnicilor de comunicare asertiva cu clientii si a modalitatilor de influentare comportamentala;
 Descoperirea necesitatilor si nevoilor clientului precum si a motivatiei de cumparare;
 Cunoasterea metodelor de abordare a obiectiilor clientului si a tehnicilor profesionale de manevrare a obiectiilor;
 Invatarea tehnicilor si metodelor de argumentare a avantajelor serviciilor si produselor companiei.
Categoria vizata: Sales reprezentative, Supervisori vanzari, Client Service

“PROCESUL DE MONITORIZARE SI GESTIONARE A ECHIPEI DE VANZARI”
Programul are ca scop pregatirea cursantilor in vederea atingerii de maxima eficienta in abordarea si realizarea obiectivelor companiei astfel incat:
 Sa supervizeze activitatea de vanzari a unei echipe formate din 2-10 agenti comerciali intr-un mod profesionist si eficient,
 Sa delege competentele membrilor echipei atunci cand este necesar.
 Sa monitorizeze performanta oamenilor din subordine.
 Sa gestioneze situatiile critice din piata si ale echipei.
 Sa aleaga cea mai buna varianta de decizie
 Sa stimuleze o performanta sub standard
 Sa planifice activitatea de vanzare a echipei si sa repartizeze corect obiectivele.
 Sa organizeze echipa de vanzari si sa dimensioneze corect numarul de oameni.
 Sa aiba controlul echipei de vanzari si a performantelor acestora.
 Sa stie cum sa foloseasca delegarea pentru a atinge nivelul de performanta dorit
 Sa efectueze examinari periodice
 Sa judece standardele prin comparatie
 Sa fie capabil sa ia masurile eficiente in timp optim
 Sa reduca impactul negativ asupra echipei
 Sa remedieza problemele aparute.
Categoria vizata: Directori nationali de vanzari, directori vanzari, reprezentanti vanzari, negociatori

Despre RTH CONSULTING INTERNATIONAL

Cursurile se vor desfasura in salile de conferinta, U-BUSINESS CENTER (UZINEXPORT) din Bdul. Iancu de Hunedoara nr. 8 (Pta Victoriei langa City Bank), Sector 1, Bucuresti, intre orele 9.00-18.00.
DURATA CURSURILOR: 16 ore per curs; PRET: 630 RON+TVA per participant per curs. Pretul include suportul de curs, pauza de cafea, masa de pranz, certificat nominal de participare.

Cursurile vor avea un pronuntat caracter practic. Pe durata zilelor de instruire se vor parcurge obiectivele specifice fiecarui curs in parte, etapele fiind ilustrate de aplicatii practice.

Materialele pentru instruire corespund unui standard profesional de inalt nivel cuprinzand: videoproiectie, suport de curs pentru participanti, studii de caz, simulari, metode creative-roll play, diplome nominale de participare.
 In cazul in care participantul renunta la cursul rezervat, RTH ramburseaza 50% din costul cursului.
 20% discount pentru un numar mai mare de 5 particianti/curs/Companie
 Pentru un numar mai mare de 9 participanti/curs/Companie, cursul poate fi organizat la sediul clientului
 Plata se face in lei la cursul BNR din ziua efectuarii platii, dupa primirea de catre RTH Consulting a formularului de inscriere si eliberarea facturii proforma
Solicitati FORMULAR DE INSCRIERE si tematica cursurilor la tel: 021-410.11.28, e-mail: marketing@rthconsulting.ro
marketing@rthconsulting.ro

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/rth-consulting-international/cursuri-intercative-octombrie-2006