Run-Out Strategy

Definitie Run-Out Strategy

O decizie strategica care permite unui produs aflat in faza de declin a ciclului sau de viata de a continua sa fie vandut, in special daca produsul are un segment de piata considerabil care insista in a-l cumpara, deseori, vanzator poate creste pretul putin pentru a obtine un pret competitiv, eliminand costurile promotionale. Vezi Decline Stage Product Lifecycle

Doresti sa adaugi un termen in dictionar ? Propune termen
Stii o definitie mai buna pentru Run-Out Strategy? Propune definitie

Comunicatedepresa.ro cuprinde informatii relevante pentru domenii diversificate precum: politica, afaceri, sport, lifestyle, informatii si stiri despre personalitatile sau institutiile cele mai mediatizate din Romania. Sectiunea de fata este dedicata definitiilor care se refera la subiectul Run-Out Strategy.

Aceasta zona va concentra cele mai noi definitii referitoare la Run-Out Strategy. Definitiile termenilor despre Run-Out Strategy cuprinse in aceasta sectiune sunt adaugate de catre utilizatorii site-ului, prin urmare responsabilitatea continutului acestora revine acestora. In cazul in care doriti sa luati legatura cu reprezentantii companiilor care au emis evenimentele si comunicate referitoare la Run-Out Strategy, va invitam sa accesati paginile de comunicate si evenimente create referitor la Run-Out Strategy.