Lansarea albumului 'Constanta - primul pas in lunga ta calatorie'

Constanta - 3 august 2010

Comunicat tip General in Turism

Albumul reflectă bogăţia patrimoniului cultural al Municipiului Constanţa, patrimoniu ce poate transforma orice vacanţă într-o experienţă spirituală, într-o iniţiere. Oraşul Constanţa este prezentat astfel ca locul unde se poate face primul pas în cultura europeană, atât de necesară într-o călătorie de o viaţă.

Lansarea albumului 'Constanta - primul pas in lunga ta calatorie'

În cadrul proiectului „i-Tour” iniţiat şi implementat de Agenţia de publicitate GROOVE HOUR în parteneriat cu Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului LITORAL – DELTA DUNĂRII a fost realizat albumul „CONSTANŢA PRIMUL PAS ÎN LUNGA TA CĂLĂTORIE®” pentru o mai buna informare si pentru susţinerea turismului în zonă. Albumul editat într-un tiraj de 2000 exemplare, conţine 210 pagini color şi va fi donat cu această ocazie bibliotecilor, tuturor invitaţilor, agenţiilor de turism, hotelierilor de pe litoral.

„CONSTANŢA PRIMUL PAS ÎN LUNGA TA CĂLĂTORIE®” este o premieră în prezentarea valorilor de patrimoniu ale Municipiului Constanţa: imagini de ansamblu, detalii şi informaţii inedite. Albumul este realizat în scop didactic şi va contribui cu siguranţă la reţinerea turiştilor cât mai mult timp în zonele de vacanţă prin informare.

„i-Tour”, este un proiect naţional de informare şi promovare turistică, iniţiat în 2005 de Groove Hour, iar în 2010 el vine cu cea mai amplă campanie de informare turistică realizată până acum. Anul acesta, prin „i-Tour”, au fost tipărite peste 1.000.000 de pliante de informare turistică gratuite diseminate în locaţii din zonele de trafic maxim din ţară: Litoral, Delta Dunării şi Valea Prahovei. Campaniile anuale de informare turistică iniţiate vin în sprijinul a peste 2.000.000 de turişti.

Campania de susţinere a valorilor de patrimoniu cultural şi istoric „Redescoperă valorile!” ajunge la Constanţa odată cu acest album alături de agenţia Groove Hour, Federaţia Asociaţiilor de Promovare Turistică din România, şi producătorul de vinuri Jidvei .

Despre S.C. Groove Hour S. R. L.

Jidvei despre proiect:

Am ales să ne implicăm în proiectul i-Tour deoarece considerăm că este cel mai coerent şi complet instrument de promovare indoor pe care un brand de pe piaţa locală sau internaţională ar putea să îl aleagă.

Suntem o marcă valoroasă şi un concurent redutabil pe piaţa vinurilor, surprinzând consumatorii cu fiecare produs pe care îl realizăm. Ni se pare normal ca Jidvei, un brand autentic românesc şi cu tradiţie, să investească în promovarea valorilor de patrimoniu naţional. Această asociere de imagine este benefică pentru noi şi sperăm că, la rândul nostru, oferim un plus de valoare patrimoniului promovat.

Alături de Groove Hour, folosim pentru această campanie de promovare mesajul “Redescoperă valorile !”, referindu-ne atât la valorile de patrimoniu fizice, cât şi la valorile intangibile, morale, valori pe baza cărora ne-am făcut remarcaţi pozitiv, în istorie, de nenumărate ori.

Prin i-Tour, dorim să redescoperim împreună valorile uitate şi frumuseţea locurilor în care trăim. Circulând şi vizitând, sprijinim comunităţile locale să se dezvolte. Prin încasările rezultate din traficul generat de informare, se pot face investiţii şi, astfel, pe termen lung, vom deveni o destinaţie turistică valoroasă.

“Redescoperă valorile!” poate fi campania de responsabilitate socială care să conducă la un turism românesc durabil, iar Albumul Constanţa Primul pas în lunga ta călătorie, întăreşte această convingere constituind o incursiune în istoria şi civilizaţia oraşului., declară Directorul zonal Ciprian Pălimaru.

Asociaţia pentru Promovarea şi Dezvoltarea Turismului LITORAL - DELTA DUNĂRII

„Salutăm apariţia acestui album dedicat Constanţei - capitala destinaţiei turistice pe care Asociaţia LDD o promovează.

Operatorii din turism - prestatori de servicii, agenţii de turism, hotelieri, au permanent nevoie de o sursă de informare atractivă şi bine documentată, cum este acest album.

Ne dorim ca albumul „Constanţa – primul pas în lunga ta călătorie” sa fie partenerul ideal al călătoriilor pe litoralul românesc, care nu trebuie să lipsească din recepţia niciunui hotel de pe litoral şi din agenţiile de turism care promovează vacanţe pe litoral”.

Suntem onoraţi de reuşita celui de-al doilea parteneriat cu Groove Hour , un adevarat promotor al valorilor turismului românesc şi ne declarăm susţinerea pentru dezvoltarea următoarelor proiecte la care ne gândim împreună”, declară Corina Martin – Preşedinte al Federaţiei F.A.P.T.

Groove Hour despre proiect:

Albumul reflectă bogăţia patrimoniului cultural al Municipiului Constanţa, patrimoniu ce poate transforma orice vacanţă într-o experienţă spirituală, într-o iniţiere. Oraşul Constanţa este prezentat astfel ca locul unde se poate face primul pas în cultura europeană, atât de necesară într-o călătorie de o viaţă, declară Dragoş Paiu, Director Marketing Groove Hour.

SC GROOVE HOUR SRL CONSTANŢA
Departament Marketing
Tel: 0241 618 255

office@groovehour.com

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/s-c-groove-hour-s-r-l-/lansarea-albumului-constanta-primul-pas-in-lunga-ta-calatorie