HyperActive porneşte în aventura 4x4 alături de Renault Koleos

BUCURESTI - 11 august 2008

Comunicat tip General in Media / Publicitate


“4x4 şanse să câştigi o excursie la Salonul Auto de la Paris” este sloganul cu care se prezintă campania de pre-lansare a primului Crossover Renault în Romania - Koleos, demarată în data de 6 august de Renault România împreună cu HyperActive.

HyperActive porneşte în aventura 4x4 alături de Renault Koleos


Conceptul campaniei este reflectat de site-ul dedicat www.AventuraKoleos4x4.ro - care oferă vizitatorilor oportunitatea de a se înscrie în competiţia pentru a câştiga 4x4 bilete la Salonul Auto de la Paris din octombrie 2008 şi asista în premieră la lansările auto ale anului.

Cele 4x4 variante de câştig puse la dispoziţia utilizatorilor pe site-ul dedicat sunt: “Caravana”, “Drive test”, “Quiz Renault” şi “Echipa Koleos”, fiecare având un mecanism diferit de concurs. După înregistrare, utilizatorii vor trebui fie să răspundă la întrebări legate de istoria Renault, fie să identifice traseul corect al caravanei Koleos din România, să se înscrie pentru un drive test în luna septembrie sau să demonstreze că sunt o echipă unită, ai cărei membri vor alege aceeaşi echipare pentru un Koleos. Fiecare utilizator se va putea înscrie în fiecare din cele 4 concursuri o singură dată, având astfel 4 şanse de a câştiga.

Concursurile desfăşurate pe site-ul oficial www.AventuraKoleos4x4.ro vor fi susţinute de o campanie online de bannere şi de Google Adwords.

HyperActive a câştigat contul Renault în urma unui pitch derulat pe parcursul lunii iulie 2008, pitch la care au participat mai multe agenţii online importante de pe piaţă.

“Am ales abordarea şi conceptul propuse de HyperActive deoarece reprezintă foarte bine valorile brandului Koleos şi obiectivele pe care ni le-am propus pentru această pre-lansare. Experienţa relevantă în proiecte de acest gen a membrilor HyperActive a reprezentat un argument puternic în favoarea deciziei de a realiza acest proiect împreună.” a declarat Elena Buhuş – Manager Marketing Relaţional Renault România.

Colaborarea cu Renault ne bucură foarte mult. Strategia,conceptul precum şi toate celelalte elemente necesare acestei campanii au reprezentat o provocare pentru noi mai ales din punctul de vedere al timpului extrem de scurt pe care l-am avut la dispoziţie pentru implementare. www.AventuraKoleos4x4.ro este un proiect care ne-a placut şi în care am crezut de când am primit brieful. Suntem foarte multumiţi de rezultatul final şi credem că va reuşi să atingă toate obiectivele agreate împreună cu reprezentanţii Renault România » a declarat Alex Vişa - Managing Partner HyperActive.

Echipa care a contribuit la realizarea acestei campanii este alcătuită din Elena Buhuş – Manager Marketing Relaţional Renault, Ioana Ştirbu – Responsabil Marketing Internet Renault, Ruxandra Dragomirescu – Responsabil Marketing Relaţional Renault iar din partea HyperActive: Iulia Şerbulea – Senior Account Manager, Alecs Stan - Creative Director, Ovidiu Boc - Development Director şi Marian Străinu - Online Media Director.

Despre S.C. HYPERACTIVE S.R.L.

HyperActive este o agenţie interactivă full service înfiinţată în februarie 2008, care oferă soluţii complete de comunicare şi marketing interactiv precum dezvoltare de site-uri web, SEO – optimizare organică pentru motoarele de căutare, publicitate prin motoarele de căutare (Google adWords), campanii de media online şi proiecte interactive speciale.

HyperActive are un portofoliu de clienţi pentru care a derulat proiecte online diverse din care fac parte nume precum Hotnews, Cosmopolis, Ciel! România, Farmaciile Dona sau Depozitul de Papetărie.


021 - 539.33.51

Permalink: https://www.comunicatedepresa.ro/s-c-hyperactive-s-r-l-/hyperactive-porneste-in-aventura-4x4-alaturi-de-renault-koleos